註冊 登錄
香港長跑網 - 長跑長友 返回首頁

arvid的個人空間 https://www.longrun.hk/?22239 [收藏] [複製] [分享] [RSS]

日誌

[2012-08-12] 開始愛上運動

已有 1295 次閱讀2014-12-2 13:42 |個人分類:跑步日誌

不甘心嘅我,又再開始上網爬文,搵搵其他減肥方法。遇然地睇到一個網站,原來健行都可以減肥,而且比起跑步,可以減少因為身體重量而對雙腳造成嘅傷害。

「行吓都唔係好辛苦啫,咪當行街囉」本住咁嘅心態,一開始就沿慈雲山->九龍城->佛光街->亞皆老街->慈雲山,12.5km急行2個幾鐘,出咗一身汗,返到屋企沖個涼就瞓。經過呢次體驗,我就好鐘意健行,可以每日設定不同路線,行得上癮,有時同朋友食完飯,九龍區就不論幾遠都行返屋企,香港區就搭地鐵去到油塘,再由油塘行返去。

當然嗰段時間都要控制飲食,九月份買咗一個貴貴嘅電子磅 - 可以check埋體脂及有Wifi功能,可以自動將測出嚟嘅數據upload上網嗰種。第一次上磅,80.1kg,體脂率19.8%,輕咗5kg,開心得不得了,反正覺得好玩,就keep住繼續努力不停行,繼續控制飲食。

但呢個80kg維持咗個幾月都無再跌,再去爬文睇吓仲有無其他減肥方法,跟住又學多一個新名稱:「平原期」,就係要我唔好放棄,繼續做運動;再加上用咗Nike+嘅Apps,朋友知道我正在做運動,喺Facebook點個Like,我就即時喺電話收到歡呼聲,鼓勵我繼續做落去。

到咗10月底,體重又再開始慢慢下降,高興之餘,25/10,終於可以喺慈雲山運動場用跑「捱」到第1個10km。

跑完呢日,覺得跑運動場太悶,27/10就開始嘗試跑街,行咗咁耐,儲埋好多路線,就搵咗一條有上下斜嘅路線,第一次跑,pacing平均9分14秒,只係比急行快少少。

唔知邊度嚟嘅勇氣,31/10報咗人生第一隻10K香港馬拉松。

報咗名,覺得有咗目標更加唔衰得,10/11開始朝早5點鐘起身跑10km,就算天寒地凍......

到咗12月底,pacing已經可以去到平均7分12秒,而且體重亦開始下降至77kg左右,而且慢慢愛上跑步......

路過

雞蛋

鮮花

握手

雷人

評論 (0 個評論)

facelist

您需要登錄後才可以評論 登錄 | 註冊

小黑屋|手機觸屏版|電腦版|Archiver|香港長跑網 |網站地圖

GMT+8, 2024-3-19 15:56 , Processed in 0.111907 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2013 Comsenz Inc.

返回頂部