註冊 登錄
香港長跑網 - 長跑長友 返回首頁

arvid的個人空間 https://www.longrun.hk/?22239 [收藏] [複製] [分享] [RSS]

日誌

[2013-02-24] 人生第一個10K比賽 - 渣打馬拉松2013

已有 1484 次閱讀2014-12-4 11:40 |個人分類:跑步日誌| 渣打馬拉松

之前全無運動知識嘅我,為咗跑好比賽不斷上網爬文搵資料,喺fb又得到朋友嘅提點,再憑住一股儍勁不停練習,渣打馬拉松來臨之前都叫做跑得似模似樣,而且身體狀況進一步改善:體重跌至73.3kg,體脂率降至16.7%,成個人變得好似煥然一新,朋友見到我都覺得我瘦咗好多,衫褲亦由以前嘅加大碼、36吋腰變成中碼、32吋腰。


嗰陣為咗跑好啲,仲參加咗渣打馬拉松舉辦3日嘅訓練班。


比賽5:30am起步,明知一定可以跑得完,但前一晚都好緊張,驚唔知醒,驚趕唔切去會場,驚無車坐......結果校定幾個鬧鐘,3點幾起咗身,換好晒衫就坐的士去銅鑼灣。


去到會場4點幾,街道上只有零零星星嘅途人,沿住維園走咗個大圈,搵到報到地點,就坐喺公園長櫈食住早一晚買定嘅麵包。又過咗一陣,開始有著住運動衫嘅人走過,睇到有人開始暖身,雖然唔識,我都跟住人哋做幾吓。


一早聽朋友講10K好多人參加,如果唔想俾人阻住,就早啲去排頭位。所以當等到有義工走入寄存行李嘅櫃台,我就換好衫,將行李寄存好,馬上就去上線。10K起跑位置原來喺上天橋後仲要行一段路,天橋上見到有人急跑,有人影相,我就慢慢jog過去(其實我當時唔知道要暖身,只係覺得凍,跑吓郁吓會暖啲),行到起跑線,前面一早已聚集咗好多人,我就跟住走入去密密麻麻嘅人群。過咗一陣,又跟住人群向前移動一段距離,離起跑時間仲有十零分鐘。


隨住時間一秒一秒倒數,心情就愈來愈緊張......


終於,起步開始倒數,十,九,八......三,二,一


槍聲響過,人群爭先衝出,我無佢哋跑得快,就按住平時跑步慢慢加速,一路跑,睇到嘅情境其實都好得意:好多一開始向前急衝嘅人,跑咗200-300m已經開始行;有啲就企喺路中間影相;有啲見到流動廁所就已經衝咗入去......


我一邊跑,愈跑愈順,只因當時知識所限,以為任何時間運動時心率都唔好過高,如果唔係容易有生命危險,所以每當跑到心率錶一響,我就減慢速度,幾次都想過人,但幾次都因為心率錶響而收油......


記得7K路標過後,已經開始攰,但見到好多人過我頭,我唔甘心又發力追上去。


唔知自己再跑咗幾耐(其實當時我對3K大約有幾長根本無概念),終於見返維園,知道終點在望,就加速跑返去。


終於衝過終點,睇到時間52分幾,雖然唔知跑得好唔好,但第一個比賽可以跑得完唔駛上車,對我嚟講已經好滿足。



路過

雞蛋

鮮花

握手

雷人

評論 (0 個評論)

facelist

您需要登錄後才可以評論 登錄 | 註冊

小黑屋|手機觸屏版|電腦版|Archiver|香港長跑網 |網站地圖

GMT+8, 2024-3-19 12:08 , Processed in 0.041402 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2013 Comsenz Inc.

返回頂部