註冊 登錄
香港長跑網 - 長跑長友 返回首頁

arvid的個人空間 https://www.longrun.hk/?22239 [收藏] [複製] [分享] [RSS]

日誌

[2013-05-02] 加入長跑網

已有 1708 次閱讀2014-12-9 12:01 |個人分類:跑步日誌

跑完第一個10K渣馬,更加深咗做運動嘅興趣,為咗練好身型(當時我夢想中嘅六舊腹肌我都相信自己可以練到),就考慮去做Gym。

上網搵咗一段時間,來來去去都係CF、Phyxxx之類動輒幾萬至幾十萬嘅課程。自從上次上去CF問,佢哋講減肥要一年至年半時間,但我只半年唔夠就減到,嗰陣已經對呢啲所謂健身中心失晒信心(當然你自己亦要有恆心),所以不作考慮。

偶然發現「咦?係喎!康文署都有喎!仲平咁多!」同時記得我係最後一屆擁有康文署健身講座嘅實體金卡 (之後上過呢個講座嘅都只係會喺佢哋嘅數據庫有紀錄),可以使用康文署健身中心嘅設施。


但有個重要問題:咸豐年前嘅嘢,仲鬼記得點做咩,而且練錯咗,不但練唔到想要嘅身型,傷咗仲麻煩。


又諗咗幾日,突然又諗到:「咦?工聯會啲乜乜課程乜鬼都有,睇吓有無教人玩健身嘅先。」

「真係有喎!六百幾蚊,試吓都無妨吖!」咁就走去報咗個「男子器械體適能健體班」。

記得第一堂係2013-03-10,上到健身室見到啲同學仔瘦燕環肥乜都有,咁都正常,如果個個都咁fit駛鬼嚟上咩。

玩咗幾堂,教練Paul sir好用心教我哋,平時傾開計原來佢都有教女子體適能班,仲認識幾個同我一樣鐘意跑步嘅學生,終於有一個星期四 (2013-05-02),Paul sir就約咗我哋一齊喺觀塘飲茶,介紹咗露露姐、May姐同民仔俾我認識。

知道咁啱當晚上課,我一放工就嗱嗱林返屋企換跑衫跑鞋,即刻趕出馬鞍山。

去嗰陣都有啲擔心,以為係好似渣打訓練班嗰啲幾堂嘅課程,有啲擔心我半路插班,會唔會跟唔到進度?之後又會點呢?

去到之後,見到好多同學仔已經開始拉筋做體能,我完全未做過,就跟住做;叫我跑我就跟住跑;最後要拉筋我又跟住做。

上完課喺運動場沖完涼,就跟大隊去食飯,開始慢慢認識各位長跑網朋友。

路過

雞蛋

鮮花

握手

雷人

評論 (0 個評論)

facelist

您需要登錄後才可以評論 登錄 | 註冊

小黑屋|手機觸屏版|電腦版|Archiver|香港長跑網 |網站地圖

GMT+8, 2024-3-19 19:27 , Processed in 0.108451 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2013 Comsenz Inc.

返回頂部