香港長跑網  - 長跑長友

 找回密碼
 註冊
搜索
查看: 5660|回復: 40

小弟終於[出事]啦!!!! Report 出左 14/8

 關閉 [複製鏈接]

升級   40.15%

該用戶從未簽到

發表於 2008-8-8 21:41:00 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
話說小弟之前係[跑步減肥討論區] 牙刷刷,話大飲大食且多做運動,唔會有d咩健康問題.......

點知...... .........
就係星期一( 4/8/08) ,左腳指側邊位有少許腫脹,心唸小事黎既姐,唔理在心頭jg" /> ,直至星期三,一個風雨交加台風亂吹的夜晚 ,出事了出事了,已經痛到不能入睡,左腳指側邊位像核爆既痛楚每秒上心頭,我已經痛到噴大氣,終於死忍到陽光一出,即克去睇急診..............
醫生道:應該是尿酸過多,引致痛風.但咁後生,冇理由啊
我道:醫生,我差唔多日日運動超過一小時...唔會發生係我身上掛.
醫生道:第二個原因,可能是 骨膜炎.

隨後施了針給小弟,及一些冶痛藥,跟著抽了差唔多一升既 血.......hj" />
及迫我使出良久未出既內工,屙出少許 [料水],作為化驗....... ...

知死了,牙刷出事,my god ...
家下等緊 report 作實,希望個答案是第二吧,如果答案是第一,就....

[ 本帖最後由 ilove619 於 2008-8-14 23:12 編輯 ]

升級   0%

該用戶從未簽到

發表於 2008-8-8 21:48:34 | 顯示全部樓層
619師兄,
保重, 多D休息

升級   40.15%

該用戶從未簽到

 樓主| 發表於 2008-8-8 22:04:45 | 顯示全部樓層

收到師兄!
其實小弟未出事之前已經收到家人的口風道: 阿仔, 7 月 14 就黎到,你夜晚少d出街啦,一個唔很好彩,野左隻 [野] 番黎,你就出事啦....

但我是一個追風既傻仔,so ....
當然唸著以孝為先,7月1就開始唔跑啦直至7月14 過後,冇人燒真銀先跑啦!
家下再黎個不明既傷勢,真是感謝上天都黎唔切...
又有充足既理由俾我自己[ 唔使跑步 ]....

升級   54.9%

該用戶從未簽到

發表於 2008-8-8 23:56:33 | 顯示全部樓層
619兄:最緊要養好傷,之後幾時跑都得
祝早日康復~

升級   54.9%

該用戶從未簽到

發表於 2008-8-9 00:02:20 | 顯示全部樓層
".......知死了,牙刷出事,my god..........."

不由不信,小弟早年都試過不少
一話自己點點點犀利,之後就黎料
病到五顏六色,所以都係心存謙恭好d............

升級   92.85%

該用戶從未簽到

發表於 2008-8-9 06:19:02 | 顯示全部樓層
C hing,

Gout!!  must be very painful!!

Tell you what, don't eat any seafood now and cut down on meat especially fish and tofu.  All cause increase of uric acid.  Don't drink too much sugar soft drink (diet soft drink is ok).  Oh no beer for awhile too.  Drink lot of water to dilute the uric acid.  Make sure you take the medication that your doctor prescribed to you.  You should be fine in no time.  Take care!

升級   40.15%

該用戶從未簽到

 樓主| 發表於 2008-8-9 21:58:11 | 顯示全部樓層
原帖由 ram 於 2008-8-9 00:02 發表
".......知死了,牙刷出事,my god..........."

不由不信,小弟早年都試過不少ghj" />ghj" />
一話自己點點點犀利,之後就黎料
病到五顏六色,所以都係心存謙恭好d............

ram 兄又係一 牙刷就會出事?
唉,有時覺得自己係 [ 永丸一洋克 ] ,但永遠都唔會有太陽出現的樣子!
大吉就冇啦,大空長存 = =

                               
登錄/註冊後可看大圖


原帖由 lvrunner 於 2008-8-9 06:19 發表
C hing,

Gout!!  must be very painful!!

Tell you what, don't eat any seafood now and cut down on meat especially fish and tofu.  All cause increase of uric acid.  Don't drink too much su ...


Thankyou, your detail very helpful for me!!!

                               
登錄/註冊後可看大圖


[ 本帖最後由 ilove619 於 2008-8-9 22:00 編輯 ]

升級   35.4%

該用戶從未簽到

發表於 2008-8-9 22:37:31 | 顯示全部樓層
619CHING,好好保重

升級   40.15%

該用戶從未簽到

 樓主| 發表於 2008-8-9 22:49:16 | 顯示全部樓層
原帖由 redred 於 2008-8-9 22:37 發表
619CHING,好好保重

我家下好得 7 7 8 8 ,已經消鍾了,多得長跑網各跑友的慰問才有這樣子的康復速度!
紅姐,你隻腳回愎的如何?

升級   35.4%

該用戶從未簽到

發表於 2008-8-9 22:56:36 | 顯示全部樓層
原帖由 ilove619 於 2008-8-9 22:49 發表

我家下好得 7 7 8 8 ,已經消鍾了,多得長跑網各跑友的慰問才有這樣子的康復速度!
紅姐,你隻腳回愎的如何?
619CHING , 你是腳指突然腫痛嗎 ?? 總之希望你報告出來平安無事
我估計巳好得7788了
下星期尾會試重踏跑場
希望平安無事

升級   40.15%

該用戶從未簽到

 樓主| 發表於 2008-8-9 23:13:41 | 顯示全部樓層
原帖由 redred 於 2008-8-9 22:56 發表
619CHING , 你是腳指突然腫痛嗎 ?? 總之希望你報告出來平安無事
我估計巳好得7788了
下星期尾會試重踏跑場
希望平安無事


算係啦,醫生說我的病情疑似 [痛風] case,多謝你先.不過我相信每次傷完康復後跑場上都有大躍進!希望紅姐你盡快康復,跑場上盡展英姿吧!!!!!
So 康復完,我決定要放縱狂奔!
大家要努力啊!

                               
登錄/註冊後可看大圖

1.要努力,二努力,参.....都係要努力.........呵呵呵......

[ 本帖最後由 ilove619 於 2008-8-9 23:18 編輯 ]

升級   35.4%

該用戶從未簽到

發表於 2008-8-9 23:15:54 | 顯示全部樓層
我會努力,ching 都要
我都好期待又可以跑返既日子
咁耐無跑,我要出多d汗先得

升級   0%

  • TA的每日心情
    奮鬥
    10 小時前
  • 簽到天數: 973 天

    [LV.10]以壇為家III

    發表於 2008-8-10 12:02:51 | 顯示全部樓層
    保重, 多D休息

    升級   40.15%

    該用戶從未簽到

     樓主| 發表於 2008-8-14 23:21:10 | 顯示全部樓層
    今日 7 月 14 一早就去睇小弟的驚人 report:

    排左好耐時間,中於聽到自己大名[xxx]
    入到去,醫生道:你重有冇痛..
    我緊係連忙問:醫生,我有冇 尿酸 或其他問題....

    點知................
    醫生話我知:
    你冇尿酸,又不是痛風,病因不明.......
    loading a mins......觀看我的美腳後.......
    道:你既腳係肩平腳,看來這應該是你的病發原因,and than 幫我book 物理治療........
    --------------------------------------完-----------------------------------------
    我則認為我呢劑是衰牙刷 = =  

    [ 本帖最後由 ilove619 於 2008-8-14 23:23 編輯 ]

    升級   49.45%

    該用戶從未簽到

    發表於 2008-8-15 13:54:38 | 顯示全部樓層
    我都試過有一晚隻腳突然痛到唔郁得, 看急症後懷疑痛風, 吃藥另用了兩天拐杖. 之後又發覺尿酸正常, 發痛原因不明. 如果是痛風就手尾長. 很多東西都不能吃: 紅肉, 豆類產品, 貝殼類, 魷魚, 沙丁魚, 西蘭花, 酒精飲料. 我有同事患痛風, 每次食飯都是菜遠肉片飯, 食物選擇十分侷限. 萬一惡化成關節炎, 患處會腫脹變形, 影響正常生活, ching 保重保重!!!!!!

    升級   0%

    該用戶從未簽到

    發表於 2008-8-15 14:13:33 | 顯示全部樓層
    原帖由 ilove619 於 2008-8-14 23:21 發表
    今日 7 月 14 一早就去睇小弟的驚人 report:

    排左好耐時間,中於聽到自己大名[xxx]
    入到去,醫生道:你重有冇痛..
    我緊係連忙問:醫生,我有冇 尿酸 或其他問題....

    點知................
    醫生話我知:
    你冇尿酸 ...


    原來答案既不是尿酸又不是痛風, 是牙刷

    一樣都要介口呀ching, 祝腳痛早日痊癒

    升級   0%

    該用戶從未簽到

    發表於 2008-8-15 14:34:33 | 顯示全部樓層
    原帖由 kopo1128 於 2008-8-15 13:54 發表
    我都試過有一晚隻腳突然痛到唔郁得, 看急症後懷疑痛風, 吃藥另用了兩天拐杖. 之後又發覺尿酸正常, 發痛原因不明. 如果是痛風就手尾長. 很多東西都不能吃: 紅肉, 豆類產品, 貝殼類, 魷魚, 沙丁魚, 西蘭花, 酒精飲料.  ...


    其實痛風症成因是什麼呢? 是否抽血來驗尿酸呢?

    升級   35.4%

    該用戶從未簽到

    發表於 2008-8-15 16:07:18 | 顯示全部樓層
    ching , 小心身體,祝早日康復
    但宜家是否不可以跑步 ?

    升級   0%

    該用戶從未簽到

    發表於 2008-8-15 17:28:11 | 顯示全部樓層
    原帖由 clerkb 於 15-8-2008 14:34 發表


    其實痛風症成因是什麼呢? 是否抽血來驗尿酸呢?


    痛風症是富貴病, 長期食得太多好野, 先進國家有年輕化情況, 基本以驗血來檢查尿酸.

    升級   100%

    該用戶從未簽到

    發表於 2008-8-15 20:16:43 | 顯示全部樓層
    提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
    您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

    本版積分規則

    香港長跑網

    小黑屋|手機觸屏版|電腦版|Archiver|香港長跑網 |網站地圖

    GMT+8, 2016-12-3 10:23 , Processed in 0.248311 second(s), 25 queries .

    Powered by Discuz! X3.2

    © 2001-2013 Comsenz Inc.

    快速回復 返回頂部 返回列表