香港長跑網  - 長跑長友

 找回密碼
 註冊
搜索
樓主: winwin
打印 上一主題 下一主題

渣打組別介定, 我只想講出大會的不當和不公, 選手不根規則行事

[複製鏈接]

升級   66.25%

  • TA的每日心情
    奮鬥
    2013-12-19 15:15
  • 簽到天數: 4 天

    [LV.2]偶爾看看I

    21#
    發表於 2012-2-9 16:00:00 | 只看該作者
    但係如果睇返份報名表

    佢係咁寫既:
    Best Time / Estimated Finish Time are under XX:XX:XX

    即係話佢唔係要求你一定要曾經做過某個時間先報得
    你「估計」你可以係該時間前完成都得.

    咁即係冇問題啦?

    升級   25.79%

    該用戶從未簽到

    22#
     樓主| 發表於 2012-2-9 16:09:42 | 只看該作者
    shogikin兄,

    1. "如果是不想被較慢選手拖慢, 在香港的比賽, 唯一的方法是自己最早去等起步" 是對的, 但不是我這兒想討論重點.

    2. "是不是不可能 2000人一組, 另一組10000人的" 我也不知道, 也未必不是絕無可能.
    又或是分多1組至3組? 又或是用4:30, 5:00作分水嶺, 我也不介意? 遊戲規則真無所喂.
    但不執行規則卻令比賽不公, 而矛頭一定是大會,  因它只說卻不做, 令衝突/問題發生.

    大會說最佳成績曾少於04:00:00可以入挑戰組. 今年約6千人報挑戰組, 只有約2千人跑入4小時. 另外4千人情況是怎樣呢? 即或再寬容估計當中有一千多人PB曾少於4小時, 另二千多人何解能被批准入挑戰組呢? 這大群不qualify的人佔總人數也近四成吧! 問題是否嚴重? 他們有幾多是知道或扮唔知規則呢? 大會若再看不出問題, 我估以後挑戰組可能有九千人, 1組卻只有三千人. 點解? 因人知道規則不用守, 卻得着好處, 就只会令更多人(什至全部人, 包括守規則的人)也不守法了. 對嗎?

    升級   14.74%

    該用戶從未簽到

    23#
    發表於 2012-2-9 16:11:01 | 只看該作者
    I take FM Group 1 this year and finish it on 3hrs 48mins. I also find there is a traffic jam when we meet HM runners

    Can we say this way ?

    - we welcome more people to join FM but we need to separate the runners and walkers / photographers

    - we can have qualify run for FM challenge, runners who join FM challenge have to complete 1 of those races before, of cos we need the certificate to prove the result, just like UTMB

    therefore, challenge group can specialize for runners who have better quality, in order to prevent some ching want to join but no quota, some join but no show.

    升級   100%

  • TA的每日心情
    慵懶
    2013-10-6 15:26
  • 簽到天數: 1 天

    [LV.1]初來乍到

    24#
    發表於 2012-2-9 16:23:19 | 只看該作者

    回復 21# 的帖子

    炒炒,又好似報名時見過呢句喎,咁都好D,我都好憎人唔守規舉架...!!
    先頭見到呢個POST我真係唔開心左一陣架,好似為我個大PB留下污點咁..!!
    你提一提我即時開心番晒...唔該晒呀...
    我真係付出左好多黎練習架...

    升級   100%

  • TA的每日心情
    開心
    2019-12-13 12:43
  • 簽到天數: 789 天

    [LV.10]以壇為家III

    25#
    發表於 2012-2-9 16:30:53 | 只看該作者
    炒炒師弟 贊好!

    Winwin 兄, 你說有可能就有可能啦, 大會就是不想過萬人一齊出發才要分組
    最好當然是2000人一組,分夠6組,條賽道可以由早跑到晚

    我建議
    大會明知有大部分人不合資格
    就不應該在
    任何地方寫到一定要4小時內才能夠參加

    當然我想大家也應該自律
    自己估計是較慢的一半人就報一組啦

    Kin in Running

    升級   25.79%

    該用戶從未簽到

    26#
     樓主| 發表於 2012-2-9 16:38:25 | 只看該作者
    如果佢真係咁寫既:Best Time / Estimated Finish Time are under XX:XX:XX

    以後跑5小時, 6小時, 什至7,8小時的選手個個都可以話我估計我得架!
    即是寫了等於無寫, 什至更衰. 而且揸打網http://www.hkmarathon.com/marathon/chi/event/info/race.jsp
    明明寫"最佳成績Best Time", 真係混亂加混脹.

    自律, 看報名也知無人理啦! 三個就有二個跑不到他們Estimated的時間4小時啦!

    [ 本帖最後由 winwin 於 2012-2-9 19:16 編輯 ]

    升級   96.75%

    該用戶從未簽到

    27#
    發表於 2012-2-9 18:32:46 | 只看該作者
    原帖由 sunrise 於 2012-2-9 14:44 發表 大會呢D所謂架條件, 其實只是門面工夫, 因為沒有要求參賽者提出證明, 所以好多人都唔會理會.  老實講, 賽道擠塞同多了未符資格的人報了挑戰組關係不大, 除了上線排隊外, 慢的跟本就無能力阻礙快的跑, 西隧等位置 ...

    如果唔係有人受到影響,我諗都未有人介意點分組。我覺得sunrise 師兄又講中精結,而大家響度再討論點分組就正如僧多粥少嘅問題,無補於事。就算大會按申報PB時間排位上挑戰組,咁乜嘢比賽先承認?就算排咗位又點執法?我跑HM挑戰組,都有期他組嘅HM跑手同我一齊起步,咁又點算先?中途逐個拉出嚟?今年大會特別將唔啱組別起步嘅人撇開計數,已經係一大進步。

    升級   17.67%

    該用戶從未簽到

    28#
    發表於 2012-2-9 19:23:35 | 只看該作者
    Best Time / Estimated Finish Time are under XX:XX:XX 呢句好完整實在。個表果四隻字“最佳成績”係咪講往績呢?如果夾埋報名表果呢句睇,我會話,不是。
    唔關自律事。唔算不公,不過可以改善。指控人地犯規,要dq, 請嚴謹一點。

    升級   98.9%

    該用戶從未簽到

    29#
    發表於 2012-2-9 19:44:44 | 只看該作者
    原帖由 tank1438 於 2012-2-9 14:06 發表
    乜挑戰組唔係預計4小時內咩..??死喇,原來我犯左規...SORRY呀各位..!!
    我舊年初馬4:55,但今年加緊練習,最後做出3:37
    如果要我報一組,都係要我塞車啫喎...!!


    坦克,你無犯規,因CCM你己sub4.係咪

    升級   25.79%

    該用戶從未簽到

    30#
     樓主| 發表於 2012-2-9 20:26:23 | 只看該作者
    1. 又點會唔關自律事? 有大把人自知根本無跑4小時(什至接近)的實力, 但報了挑戰組.
    2. 若只是Estimated Finish Time「估計」,  坦克兄當然無犯規, 因CCM他己sub4. 在post#1和4也說得很清楚, a. 重點是在說跑5.5-6小時的跑手"騙"人入挑戰組. b. 清楚說明即或跑慢十數二十分鐘也是可以接受的, 理解的. 何況是更快呢!
    3. 但大會確要改善, 作好宣傳, 解决問題. 記綠顯示挑戰組有幾百人只跑over5:30.  三個就有二個跑不到他們Estimated的時間4小時. 問題在哪裡? 這不是不自律, 宣傳, 規則, 是什麽造成這情況呢?

    [ 本帖最後由 winwin 於 2012-2-9 20:45 編輯 ]

    升級   0%

  • TA的每日心情
    開心
    2013-10-6 23:50
  • 簽到天數: 1 天

    [LV.1]初來乍到

    31#
    發表於 2012-2-9 20:37:24 | 只看該作者
    原帖由 winwin 於 2012-2-9 12:43 發表 外地全馬賽事會分選手區, 目的是避免阻塞. 渣打馬拉松只分挑戰組(4小時內)和全馬一組, 但大會卻完全不執行規則. 記錄顯示只有約2千人在4小時內完成, 但挑戰組卻有6千選手.   當然當中可能有些跑手有意外跑 ...

    呢個是好問題,去年已經有人反影這現像,作為香港人看到這些自私自利的行為都無話可說,

    記得有人提出過如果4小時內完成不了就不提供全程時間,我覺得這點可以考慮。

    希望賽會下年真的會聽取意見。讓這個盛事搞得更好

    升級   50.85%

    該用戶從未簽到

    32#
    發表於 2012-2-9 20:46:48 | 只看該作者
    其實各位話要set rules 既ching講呢個問題之前, 有冇check過0個個hkrunners0個個excel?

    唔理4個鐘報挑戰組真係對挑戰組既成績好似影響唔係咁大, 4個鐘前既大部分都係挑戰組

    田總年年想一年比一年多0的人join, 如果再攪咁多restriction, 你估個人數仲會唔會增加? 真係肯咁做?

    咁我又想問下, 如果有人未跑過全馬, 但自己知道自己多數可以4個鐘內完成(如練過), 又點算? 要佢跑1年1組先? 咁到時0個個人會唔會話強制要佢報1組會唔公平?

    外國0的馬拉松set既rules, 真係個個跑手都跟?

    真係一堆問題

    升級   8.42%

    該用戶從未簽到

    33#
    發表於 2012-2-9 20:52:52 | 只看該作者
    同意winwin的觀點。

    shogikin在post 5 寫了
    "參賽者須知 無咁寫哦 大會說明入挑戰組 以往最佳成績PB要少於04:00:00
    請問那裡這樣寫"

    請問shogikin的情況是沒有看清楚比賽詳情便報了全馬挑戰組嗎?
    是的話就是你的問題了, 除非就是第2個情況。 (你報了全馬1組, 大會卻編你入挑戰組)

    歸根究底就是人數太多的問題, 只有3個解決方法:

    1)        減少參賽人數 (嚴格審核參賽者的往績及身體狀況)
    2)        尋找其他更理想賽道
    3)        延長封路時間, 分組更仔細, 阻礙機會減少

    升級   25.79%

    該用戶從未簽到

    34#
     樓主| 發表於 2012-2-9 21:14:52 | 只看該作者
    原帖由 gasoline 於 2012-2-9 20:46 發表
    其實各位話要set rules 既ching講呢個問題之前, 有冇check過0個個hkrunners0個個excel?

    唔理4個鐘報挑戰組真係對挑戰組既成績好似影響唔係咁大, 4個鐘前既大部分都係挑戰組

    田總年年想一年比一年多0的人join,  ...


    可能解决方法
    1. 要求報名者提供PB時間, 賽事, 什至証明
    2. 如lewischan說, 如果4小時內完成不了就不提供全程時間

    請容許我再說多篇, 六千人報挑戰組, 有四千人66%不達標(over4小時), 過千人over5小時, 數百人over5.5小時.
    看這個數字, 大會的4小時最佳成績規則真係有等於無, 因無乜人根(66%), 惹人發笑.

    若執行上述1或2, 情況可能減半或以上.

    升級   8.42%

    該用戶從未簽到

    35#
    發表於 2012-2-9 21:21:01 | 只看該作者

    回復 34# 的帖子

    歷史往績可以預見在執行及稽查上會有很大的難度...

    升級   38.45%

  • TA的每日心情
    慵懶
    2014-5-3 08:16
  • 簽到天數: 24 天

    [LV.4]偶爾看看III

    36#
    發表於 2012-2-9 21:26:57 | 只看該作者
    其實有好多最佳成績sub4、賽前目標sub4、有能力sub4既跑手當天因受傷/狀態唔好等原因而做唔到sub4……全馬唔係咁易跑,成功除左實力,運氣都好重要,唔係話有sub4能力既人就100%一定可以達到目標

    升級   50.85%

    該用戶從未簽到

    37#
    發表於 2012-2-9 21:27:11 | 只看該作者
    原帖由 winwin 於 2012-2-9 21:14 發表


    可能解决方法
    1. 要求報名者提供PB時間, 賽事, 什至証明
    2. 如lewischan說, 如果4小時內完成不了就不提供全程時間

    請容許我再說多篇, 六千人報挑戰組, 有四千人66%不達標(over4小時), 過千人over5小時 ...

    winwin兄, 第1點係唔係真係可行就未知, 但你自己都識講挑戰組有2/3人唔達標, 咁挑戰組咪要減好多人?

    第2點...我好似唔知係邊度聽過話4小時以後既挑戰組張cert係冇排名既(唔知真定假), 但如果如你所講話連時間都唔俾番個跑手要自己睇鐘既話, 會唔會過份左?

    睇個excel挑戰組個達標比率應該比1組高, 雖然最後有時間個位係挑戰組....

    升級   59.8%

    該用戶從未簽到

    38#
    發表於 2012-2-9 21:47:57 | 只看該作者
    家陣出現塞人,係咪即係渣馬嘅賽道已經飽和,甚至已超出上限?

    升級   93.67%

    該用戶從未簽到

    39#
    發表於 2012-2-9 22:10:43 | 只看該作者
    原帖由 LMF 於 2012-2-9 21:47 發表
    家陣出現塞人,係咪即係渣馬嘅賽道已經飽和,甚至已超出上限?

    塞人因為半馬中途殺出, 令匯合部分的賽道出現雙倍人數, 更甚係阻擋全馬個批係半馬超慢參賽者, 大部分要7分鐘以上1k, 因此才出現嚴重阻塞. 要解決問題, 唔係減少全馬或半馬, 而係要重新編排賽種, 令半馬跑手唔會係大部份全馬跑手的中途出現!

    升級   59.8%

    該用戶從未簽到

    40#
    發表於 2012-2-9 22:23:42 | 只看該作者
    咁即係好似而家10K咁,半馬另有賽道,相信參加半馬同全馬人數會更多,
    今年半馬應該飽和,最後一組半馬同前面其他組半馬同全馬一齊塞
    您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

    本版積分規則

    香港長跑網

    小黑屋|手機觸屏版|電腦版|Archiver|香港長跑網 |網站地圖

    GMT+8, 2024-4-19 11:23 , Processed in 0.343118 second(s), 22 queries .

    Powered by Discuz! X3.2

    © 2001-2013 Comsenz Inc.

    快速回復 返回頂部 返回列表