香港長跑網  - 長跑長友

 找回密碼
 註冊
搜索
查看: 13687|回覆: 9
打印 上一主題 下一主題

發哥親述10個月行走30磅 慷慨分享「發哥自訂餐單」

  [複製鏈接]

升級   100%

  • TA的每日心情
    開心
    2014-4-1 05:23
  • 簽到天數: 77 天

    [LV.6]常住居民II

    跳轉到指定樓層
    1#
    發表於 2014-1-24 10:52:39 | 只看該作者 回帖獎勵 |倒序瀏覽 |閱讀模式
    http://the-sun.on.cc/cnt/entertainment/20140124/00470_001.html

    太陽報 2014-01-24

    發哥親述10個月行走30磅  

    神級影帝周潤發喜歡挑戰自己,因參演新片《賭城風雲》的同片演員個個弗到漏,58歲的他得到郭富城啟發,決意揮走肥膏!《東網》專程飛抵北京邀發哥接受專訪,暢談10個月內減30磅的血淚史,除堅持每日行山粒半鐘外,更只食半碗飯!

    151磅Fit爆

    151磅的發哥受訪時暢談減肥心得。

    發哥雖然體能不及30年前,但精神及身體卻更健康。

    發哥得到城城啟發才決心減磅。

    周潤發

    睇面形便知石一堅狀態更勝當年的高進。



    發哥多年來已不時行山拍照,所以每日行個半小時毫無難度。

    周潤發(左)

    城城激起決心

    發哥昂藏七尺,向來瀟灑,可是這位神級影帝貪靚到暈,為了在新片《賭城風雲》飾演的賭神石一堅更型英帥,他決心進行地獄式減磅,挑戰25年前的高進!

    「《賭城風雲》入面成班友(謝霆鋒、杜汶澤及內地演員高虎)都瘦到不得了,整個大肥佬喺度唔係幾夾喎!唔係喇!屋企Hea係唔會刺激到你,但有呢啲演員喺度,係無形壓力,令你的起心肝。其實我喺舊年3月開始減磅,事緣之前拍戲得到城城(郭富城)啟發,某程度要多謝佢,佢真係唔理幾時拍完,都會去跑步機跑番一個鐘!嘩!我話你真係犀利到不得了,佢就話本身由有肝炎到好番,都靠做運動。我覺得可以借鏡,的起我決心,我見佢靚仔到不得了、又Fit,你諗吓佢有Concert就不停跳跳跳,身體Fit到不得了,又賽車,你睇佢幾型,我咪羨慕佢囉!跟佢學嘢、做運動囉!所以有一句話健康嚟自運動係啱嘅,加上城城鍾意打邊爐食好多嘢,但佢一啲都唔肥喎!佢話做運動囉!」

    拆散副偈

    歲月催人,但對發哥來說,從來不是大問題,儘管快將60歲,發哥依然靚仔,到底有甚麼神妙秘方令發哥回春?

    「其實我都唔係用乜推拿方法減磅,只因要醫治舊患先推拿。哈!唔係回春嘅,只係近排拆散過再鑲番佢,成副偈拆開晒佢,再一Part Part執番咁。感覺上精神咗,自己覺得舒服,就觀眾睇都舒服!」

    克服心魔

    要弗,一切從控制食量開始,民以食為天,發哥一向為食,怎樣頂得住心魔?他又為何限制自己每日只食半碗飯?這種日子慘過做苦行僧,發哥娓娓道來。

    「餐單係重要嘅一環,呢十個月來飲食清淡,每日只食一餐正餐,只食半碗飯,可以係朝早食,晏晝同夜晚唔食,唔食嘅意思係澱粉質,我比較食得清淡。某個程度上我哋係唔需要咁多卡路里,只不過係香港人為食,隔一陣又想食,係唔需要,有人話唔食就暈,暈有時係心魔啫,為咗健康盡力忍口,戒油、戒辣、少糖,可以一個月或者一個禮拜放肆一次半次,但到咁上下,你個胃細咗,就唔使食咁多。仲有呀,千祈唔好食補品,最好鹹魚青菜,因為本身身體有一個維修工程隊,佢會同你搞掂晒,愈多呢啲嘢(補品)就愈麻煩,用晒靚嘅燃料,佢班友咪唔使做?你睇戰前戰後啲人,咁瘦,奀挑鬼命,但成個香港都係佢哋打造出嚟!你話當時有咩好嘢食吖?反而依家點解有三高呢?就係啲人營養豐富,唔做運動,舊時勞動社會啲人冇啖好食,但係健康囉!依家社會富裕咗,但係病痛多!」

    日行個半鐘

    節食加上做運動,十個月揮走30磅,相比1989年《賭神》的高進,發哥如今擁有151磅弗佬金身,加埋狂做運動這一加一,是必須的!原來發哥平日至少行個半小時,由寓所行至尖沙咀再折返動輒十公里。

    「呢10個月我都養成每日步行嘅習慣,平日至少行個半小時,但我行慣山,呢個係較舒服的減磅方法。平時我會行鳳凰山、蚺蛇尖、八仙嶺就會用多啲體力!喺市區行唔覺得辛苦嘅,人哋講話我每日行六個鐘,都唔係嘅,只係周日約到朋友先會花咁多時間。我平時亦冇做Gym,最多都係拉吓筋,因為舊時拍戲傷患多,『筋長一寸,命長十年』呀!依家搣甩30磅重量,精神比以往好,心臟唔使孭住咁多磅,個心都健康啲啦!但相比30年前呢……體能上始終年紀大,又唔敢做太劇烈運動,但休休閒閒,身體係比30年前好咗,舒服咗輕鬆咗。我18歲開始入TVB,到80、90年代拍好多戲,90年代中期去美國休息咗兩年,之後又不斷拍!依家諗番轉頭,當時冇好好認識同照顧自己身體。」

    食得清淡

    58歲發哥十個月內激減30磅,他慷慨分享「發哥自訂餐單」,食量出奇地少,真係能人所不能。

    早餐:水果一個、雞蛋一隻

    午餐:番薯一個

    晚餐:半碗飯、一碟菜、魚肉。

    後記:出場架勢待人親切

    身高6呎的發哥當日準時到場受訪,不怒而威的氣勢,令小記耳邊猶如響起「賭神」出場的配樂,發哥翹腳坐低徐徐說道:「隨便問,知無不言!」配上親切笑臉,令戰戰兢兢的小記大為安心。而拍照期間,近月積極減肥的發哥要求看相片,相當關心效果:「夠唔夠瘦?(你目標想再減幾多呀?)瘦啲好睇啲!但去到咁上下,除非你做劇烈運動先會再瘦,始終有骨架喺度。」
    +1 0
    上一篇︰沙田區新手下一篇︰請教各渣打馬拉松選手

    點評

    Like: 5.0
    Like: 5
      發表於 2014-3-4 21:57
    Like: 5
      發表於 2014-1-24 15:20

    升級   14.95%

  • TA的每日心情
    開心
    2015-3-10 09:31
  • 簽到天數: 260 天

    [LV.8]以壇為家I

    2#
    發表於 2014-1-24 11:37:26 | 只看該作者
    發哥好野!
    我認識一位70歲老人家, 都係堅持行每日1萬步,  飲食方面無變, 一年後瘦左30磅, 成個人精神晒! 講到尾都係恆心同決心!

    點評

    唔怪之得之前跑上白波時撞見佢, 我當時都唔肯定係咪佢, 無叫佢合照添~!  發表於 2014-1-24 17:21

    升級   0%

  • TA的每日心情
    奮鬥
    2017-11-10 00:00
  • 簽到天數: 1405 天

    [LV.10]以壇為家III

    3#
    發表於 2014-1-24 21:11:04 | 只看該作者
    佢份餐單……俾着我真係好難跟……  

    佢做到,好犀利!  

    升級   94.2%

  • TA的每日心情

    2015-9-16 15:28
  • 簽到天數: 32 天

    [LV.5]常住居民I

    4#
    發表於 2014-1-25 10:26:37 | 只看該作者
    Fat gor, my only idol!!

    升級   0%

  • TA的每日心情
    奮鬥
    2018-6-6 11:51
  • 簽到天數: 1336 天

    [LV.10]以壇為家III

    5#
    發表於 2014-1-26 00:01:31 | 只看該作者
    其實咁既餐單, 對一個成年人黎計, 份量真係太少, 我覺得好唔健康

    升級   100%

  • TA的每日心情
    開心
    2014-4-1 05:23
  • 簽到天數: 77 天

    [LV.6]常住居民II

    6#
     樓主| 發表於 2014-2-5 08:33:50 | 只看該作者
    http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20140205/18615239
    蘋果日報        2014-02-05

    日行90分鐘 發哥勁減30磅         

    【本報訊】影帝周潤發(發哥)為了以Fit爆身形演出賀歲片《賭城風雲》,每日最少步行一個半小時,再配合清淡餐單,10個月內激減30磅。運動專家表示,行路是很好的減肥方法,估計發哥每天能消耗500至700卡路里(千卡),且行路不傷膝關節,容易持之以恒。若工作繁忙建議可早午晚分段行,配合均衡飲食,也能有發哥的減肥功效。

    記者:陳沛冰

    中文大學體育運動科學系教授許世全表示,以發哥原本的體重及正常步速,用運動學方程式計算,每日可消耗500卡路里,一周便可減3,500卡路里。若步速較快,每日更可減730卡路里,一周足足消耗5,100卡路里。若以每消耗3,500卡路里可減1磅脂肪計算,10個月最少可減40磅。惟運動會增加肌肉,變相增磅,故發哥10個月減約30磅實屬合理。

    他指,發哥身高約六呎,原本體重180磅,如以跑步等高強度運動減肥,很容易令膝關節勞損。因為跑步時腳掌離地,容易傷及腳踭及腰骨,相信發哥較難持續進行。但行路對身體沒有衝擊,「相信發哥有專人教過,咁樣適合佢嘅生活模式,佢又可以做到」。

    可分階段步行

    行路是都市人理想的減肥方法,因能量消耗可以累積,許世全表示,若未能像發哥每天連續行90分鐘,可分開三段時間,「朝早返工早兩個站落車,行半個鐘;收工又行半個鐘,夜晚食完飯又行半個鐘」,再配以均衡飲食,一個月可減4磅。

    他表示,每次運動需持續5分鐘或以上才有用,「運動頭兩三分鐘只係消耗糖份,之後先開始燃燒脂肪。但無理由行5分鐘就停,每次起碼行10分鐘,最好半個鐘」。

    行路前也應做足熱身運動,特別是腳掌、小腿、大腿、膝關節及腰部。他指因步行會增加膝關節壓力,故必須將膝關節及周圍的肌肉拉開,令膝關節分泌多些潤滑液,以起保護作用。惟不少人會做錯熱身,例如雙腳微曲屈膝,轉動膝頭,此動作將重量壓在膝關節,轉動時更造成磨損,不宜進行。

    行路減肥Q&A

    1.問:行路減肥與跑步有甚麼分別?

    答:以相同時間計算,跑步較行路消耗多25%至30%卡路里,適合鍛煉體能,但較易對身體造成勞損。減肥毋須做高強度運動,若有時間可持續步行減肥。

    2.問:是否行得快才有效減肥?

    答:毋須行得太快,以中等步速,即一邊行路能一邊交談,輕微出汗便可,毋須急步行至氣喘。

    3.問:行斜路會否加強減肥效果?

    答:行斜路可增加運動強度,但上斜時小腿會拉扯,容易疲累,未必可持續。減肥行平路便可,如想增加強度,只須加快步伐。

    資料來源:中大體育運動科學系教授許世全


    蘋果日報        2014-02-05

    發哥餐單唔夠飽 可添下午茶         

    【專家建議】

    周潤發減肥成功,除了每日步行,飲食配合亦為關鍵。他曾透露,每日只吃半碗飯,食材大多為魚及菜,盡量保持清淡。有營養師評估發哥減肥餐單,計算早、午、晚三餐熱量只有約1000卡,僅為他每日所需熱量的40%,跟隨進食容易肚餓,建議每餐份量稍增,並加吃下午茶,飽肚之餘仍能有效減肥。

    資深營養師黃榮俊評估發哥在訪問中透露的減肥餐單,認為其早餐選擇食水果、雞蛋各一;午餐食番薯;晚餐食魚、菜及飯,三餐營養均衡,食材選擇亦很聰明,例如中午的番薯為飽肚的高纖食物,可減低便秘機會;晚餐的魚肉則容易消化,亦有豐富營養。整體脂肪攝取控制良好,估計整日攝取少於2茶匙油。

    熱量僅1000卡

    不過,他認為整個餐單熱量只有約1,000卡,對於身高6呎,原本體重180磅的發哥來說,份量略為偏低。他指,每日攝取熱量少500卡,已有減肥效果;以發哥身高體重來說,一天所需熱量約為2,300至2,500卡,現時餐單只有1,000卡,份量亦較正常少,很快會感到肚餓,很難長時間維持下去。

    黃榮俊就餐單進行微調,例如早上起床後血糖較低,故早餐食水果及雞蛋之餘,可添加方包一片,增加攝取澱粉質;午餐及晚餐中間,可加入小食「頂肚」,低脂乳酪或酸奶均為合適選擇,更可讓腸道帶出毒素。改良版餐單熱量約為1,500至1,600卡,較為飽肚之餘,亦不失減肥效果。

    發哥餐單改良版

    早餐

    水果:一個

    雞蛋:一隻

    方包(或多士)*:一片

    午餐

    番薯:一個

    無糖豆漿*:一杯

    小食

    低脂乳酪或酸奶*:一杯

    晚餐

    飯:半碗

    蔬菜:一碟

    魚肉:二兩(約80克)

    水果*:一個

    *黃榮俊新增食物

    資料來源:資深營養師黃榮俊

    升級   0%

  • TA的每日心情
    擦汗
    2014-9-1 05:13
  • 簽到天數: 183 天

    [LV.7]常住居民III

    7#
    發表於 2014-3-4 21:59:37 | 只看該作者
    改良後的餐單都不夠飽,hehe
    您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

    本版積分規則

    香港長跑網

    小黑屋|手機觸屏版|電腦版|Archiver|香港長跑網 |網站地圖

    GMT+8, 2024-4-26 05:45 , Processed in 0.305722 second(s), 24 queries .

    Powered by Discuz! X3.2

    © 2001-2013 Comsenz Inc.

    快速回復 返回頂部 返回列表