香港長跑網  - 長跑長友

 找回密碼
 註冊
搜索
查看: 1566|回覆: 2

運動點亮生命 陳家樂

[複製鏈接]

升級   100%

  • TA的每日心情
    開心
    2014-4-1 05:23
  • 簽到天數: 77 天

    [LV.6]常住居民II

    發表於 2015-4-8 09:25:24 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
    新報        2015-04-08

    運動點亮生命 陳家樂        

    陳家樂出道之初,

    予人是一種文弱書生感覺,

    但事實上他從小就與運動結下不解緣,

    因運動令他學懂對人對事要持之以恒、重燃鬥志,

    同時也維繫與家人、朋友的關係,

    若要問到運動對於家樂而言,

    意義到底是甚麼?

    他會毫不猶豫回答:

    「那是我的生命﹗」

    採:藍嵐 攝:Samuel

    服裝:adidas

    場地提供:The Playground (www.fb.com/playgroundhk

    家樂向來演繹的角色都較為文靜,直到最近遇上電影《破風》中飾演單車選手,將家樂過往的形象來個180度轉變,瘦弱身型蛻變成一個大隻仔肌肉型。剪了一頭短髮以及曬得黝黑的膚色,讓他看起來與一個單車選手無異。

    地獄式訓練

    家樂當然明白這是準備開戲前,當中是要受着地獄式訓練,方才有這個結果:「嗰時運動量真係好高,14日裏面連續踩八個鐘頭單車,之後仲要健康,體重足足跌咗10磅,當時仲好驚點解瘦咗,我明明係要練大隻㗎嘛﹗但可能因為我嗰時排晒啲水,之後出咗個訓練營,食乜都好似好刺激身體,結果一星期我又肥番20磅,成個感覺真係幾恐怖。」

    跑步似企鵝

    正當一切好像單車比賽,當在跑道上順利滑行時,突然家樂卻因骨折受傷要將一切暫停,剛好他又早早決定參加馬拉松半馬比賽,受傷後的他連跑步也要步步為營,更何況還要繼續電影拍攝:「嗰時我真係好緊張,影響晒我所有部署,我開始連跑步動作都有啲怪怪的,因為手、腳要協調,但我傷嘅鎖骨位置,令我不期然就『鎖住』隻手跑,結果跑得好辛苦、好慢,仲成隻企鵝咁,令我有少少氣餒,好似浪費咗啲時間咁。」

    負傷參加馬拉松賽跑後,

    陳家樂變得更有鬥志。

    訓練度身訂造

    幸而家樂獲得運動品牌支持,除安排教練為他度身訂造訓練,還有一班跑步之友不時鼓勵並給予信心他,現在家樂終於回復以前的狀態:「我真係好幸福有咁多人幫我,同埋我知道唔可以畀自己藉口,不因為受過傷,永遠就去擔心做任何事,咁樣我會停留喺以前嘅位置;甚至更差,所以我唔想有心理包袱,我會寧願當自己無傷過,繼續重新跑過。」

    不因為曾受傷,陳家樂不擔心今後做任何事情。

    變得更有鬥志

    明年家樂就會再參賽,挑戰馬拉松半馬,負傷的他現時每天亦為此做好準備,家樂認為在整個訓練中同時亦教曉到他做事要持之以恆,切勿急功近利:「跑馬拉松係好需要意志力,呢樣嘢唔淨止放係跑步,生活上每樣嘢亦都需要,跑步令我個人變得好有鬥志,對工作方面亦再好似以前咁,乜都半桶水去試,家真係堅定好多。」

    促進父子感情

    除了工作上,運動對家樂的親友們美好關係幫助也很大,好像是一班中學同學畢業後各散東西,但卻因跑步、踢波,大家的社交群組再重聚,該關係至今已維持10年;同時在家樂受傷時,恰巧父親也受傷,兩人還一起去做康復運動,促進兩人的父子關係:「我身邊最要好嘅朋友、屋企人亦好鍾意一齊做運動,所以運動對於我嚟講,係維繫我嘅生命,幫助我嘅生命變得更豐富、更精采。」

    點評

    Like: 5.0
    Like: 5
      發表於 2016-4-6 23:56
    Like: 5
      發表於 2016-4-6 23:55
    您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

    本版積分規則

    香港長跑網

    小黑屋|手機觸屏版|電腦版|Archiver|香港長跑網 |網站地圖

    GMT+8, 2024-4-17 04:30 , Processed in 0.426557 second(s), 26 queries .

    Powered by Discuz! X3.2

    © 2001-2013 Comsenz Inc.

    快速回復 返回頂部 返回列表