香港長跑網  - 長跑長友

 找回密碼
 註冊
搜索
12
返回列表 發新帖
樓主: brompton

2015-9-20 Blackmores Sydney Marathon

[複製鏈接]

升級   7.9%

該用戶從未簽到

 樓主| 發表於 2015-9-10 08:34:23 | 顯示全部樓層
本帖最後由 brompton 於 2015-9-10 09:13 編輯

還有係悉尼跑街,要依交通燈的綠燈仔(企定定,按路燈柱上的行人掣,等轉綠燈)。我黎跑咁耐,因唔想係燈位停低,就咁沖過馬路。試過比路過的車響號(係沒有造成危險的情況下,可能澳洲人睇唔過眼,有Asian唔依燈號過馬路,掛?)。但,原來有差佬捉遺反交通條例。琴日,我見到交警正在抄兩位行人的告票,一個係跑友,一個係普通行人。這時,我才知係會抄告票的!因為,係悉尼,想見差佬都難。警車,都唔係好常見。

我跑街,主要係練斜坡,rolling hills。由Maroubra去Coogee,Bondi的勁斜路區,就有不少燈位。我會跑去Maroubra的公園,練平路、沖圈、或跑Interval。入到公園就無要停下來的問題。但由民宿就要跑一段距離去公園。
悉尼,日日藍天白雲,祇落過一日、半日雨。落一陣,又出過太陽。紫外線好勁,我練跑百零K,已經被晒黑。空氣唔感覺到有灰塵,跑完長距離,回到民宿,都唔覺好似香港咁,成臉都係沙塵。所以,就算跑街,唔會驚吸入咁多灰塵。如果係香港,我就一定唔濟。跑街邊,咪搞。觀察左咁耐,悉尼的運動氣氛,可以用十分差黎到形容(以香港和歐洲城市的標淮)。我跑左咁多日、咁耐,祇有係跑步公園,見到好像多一點的跑友,(所謂多一點,恐怕都唔夠香港是旦一個晨早係跑步熱點跑步的,十份一,都無)。一般跑街,幾乎絕跡。我跑由Maroubra去Coogee,Bondi的路上,碰到的得小貓三四隻,就算係Cooge和Bondi沙灘的跑步熱點,曬太陽總比跑步多。

見到跑友,我憑目測,覺得係hea跑的多。即是減肥,健身的。專業的,無乜見過。專業的,我意思係指跑步姿勢靚絕,每步好似唔洗乜貼地的。係香港練跑,遇然都會野生捕獲到專業的跑手,係度操幾野。所以,我覺得,悉尼的跑友,多是是保健跑,未必係跑市民比賽的。朋友話,近年City to Surf,好旺場,次次都報到爆晒。我回問,係唔係一兩個鐘內就滿晒個d?當然,唔係這個層面,慢慢報都得。

還有一星期多d,就係比賽日。我抱佛腳黎到悉尼先操山,祇是希望唔會上落坡跑到抽筋收場。係香港未來時,天氣實在不行,所以祇係練平路,黎到發現全無用處。平路的技術,可以放埋一邊。什麼練習平路入五、六前速的肌肉運用,可以唔洗用。悉尼賽道,係決戰上坡路。上坡的技術得,唔會差得去邊。

係西班牙巴斯隆拿,練平路是王道。我去到西班牙,主要係練平路。練習身體肌肉運用,去入五、六前速。個psosas muscle一swing向後,比佢自然回彈向前,個knee drive就無問題。低速高扭力的練習,可以慳番,唔洗練。就咁練高速抵扭力的高效率平路跑,就得米。提腿/knee drive,唔洗乜用腦去煩,自然一般高度已經夠晒用。但悉尼就唔同,要專心練習提腿/knee drive,個psosas muscle要夠力,還要誇張地練習高提腳,去應付高扭力的要求。如果係悉尼跑,提腳唔高,上坡唔洗跑,就咁行都會快過跑。

升級   7.9%

該用戶從未簽到

 樓主| 發表於 2015-9-12 15:50:22 | 顯示全部樓層
本帖最後由 brompton 於 2015-9-12 16:22 編輯

練埋琴日,抱佛腳操上坡,又告一個段落。今日轉而練番rolling hills(唔係太斜)的平路跑。因,這兩個星期,多左練上坡,腳頻低左。唔想練上坡習慣左,低腳頻,影響平路的速度。練上坡,個hip extension唔夠。如果跑上坡,要做到平跑時的hip extension,心跳會好高,好快累。因上坡時,個hip extension唔夠,psosas muscle就拉得無咁緊,影響knee drive的高度和回彈的速度。因此,要主動用高提腿,把個psoas muscle拉緊。幫助番個knee drive的高度和速度。
跑步的動力來源,係hip extension拉緊psosas muscle,psoas muscle因過度拉緊而強烈反彈向前。雙腳就好似一個pendulum machine咁,往復往復,咁前後swing。人,就會跑向前。今日,練rolling hills的高腳頻平路跑,hip extension可以盡量向後伸展,(個骨盤必要可以係hip extension的過程中,保持高度的穩定,咁,就不會流先筋肉的回彈動能),咁個psosas muscle因過度拉緊,而猛力反彈向前。今日跑得好舒服,比係香港練平跑時的速度,高左。
係黎緊的最後一個星期,都會保持輕鬆跑,習慣番個正常步頻的低能量跑,好讓個心肺有適當的休息。當然會係練跑的過程中,去保持有足夠的hip extension的跑步姿勢,唔好hea跑得黎,無左個拉緊的動作。
今次悉尼馬,無乜期望,因為PB應無乜希望。幾個月前,已經係西班牙巴斯隆拿,鑼到波士頓馬拉松的參賽資格,所以今次係無壓力跑。跑得更快當然會開心,但跑得一般都無乜所謂。跑馬,都係健康跑為目的,唔係搏什麼名次。總之,長跑長有,已心滿意足。
跑馬,好像每一次練習,不可要求,一次比一次跑得快。唔可以有,慢過上一次馬,就唔開心。跑馬,係終生事業,當然會有高有低,有快有慢。不能把跑馬的完成時間作為跑步的快樂指標。即係,無可能每次練習都會快過上一次,如果唔快過就唔開心。所以,我喜歡把跑馬和旅遊、踩車,連埋黎做,係享受整體旅遊/踩車/見聞的樂趣,唔好一出國外,就祇為跑馬。單一目標,唔係一旦馬場失意,就覺得好像如有所失,好似浪費左整個旅程。作為一般市民跑友,應以健康跑為目的,不要單去追逐完成時間。做到心中目標,當然要慶祝一番,跑唔到更快的時間而不感到失落,更需要慶祝。悉尼馬,天氣預告係比賽日,最高會有26度。無法,天氣野,無人可以控制,總之,"開心完成、享受過程"

點評

Like: 5.0
Like: 5
  發表於 2015-9-22 14:23
Like: 5
  發表於 2015-9-13 00:09

升級   7.9%

該用戶從未簽到

 樓主| 發表於 2015-9-14 16:37:11 | 顯示全部樓層
本帖最後由 brompton 於 2015-9-14 17:12 編輯

還有一星期就到比賽日,天氣預告又再一次改變。話可能有雨,天氣會涼,約十幾度。今日,輕鬆跑左十一公里,hea下hea下跑。祇是給隻腳,動一動的機會。
照一般馬拉松的飲食建議,今日開始,應該食多d蛋白質和唔好食咁多碳水化合物。不過,我無乜所謂,食番正常送菜,白飯照裝。就算到左比賽前的兩、三天,話要開始全食碳水化合物。我都係食番正常送菜。Carbo load,祇是比賽前一晚,食多幾碗飯。
到左比賽時,什麼PowerGel、朱古力,葡萄糖,等等能量野,我都唔會食。祇是飲水,和大會提供的一般能量飲品,就無問題。所以,我比賽時,乜都唔洗帶,剩係帶部手機,影下比賽開始和沖線時的相。我跑一次馬拉松,大約消耗2200-2300大卡的能量,消耗唔多。所以唔洗食乜PowerGel,香蕉,這些能量野,都夠能量跑,又唔會hit the wall。已唔記得,幾時開始,跑全馬無hit the wall的情況。初時,唔帶PowerGel、朱古力去跑,覺得好無安全感,怕真係到時跑跑下,無糖咁點算。但試過唔洗食之後,就再無出現這個心理恐懼。我覺得,係比賽時食能量野,可能祇是心理所用。食唔食,其實身體內的糖/脂肪,都夠晒跑全程。
從前跑馬,一包PowerGel成$10-12,都幾貴,又唔好食。好似食太空高科技食物咁。後黎就轉食朱古力,d味好d,接受得到。但後黎發現,已無hit the wall的情況發生,就連朱古力都唔食,祇帶在腰包內,比個心理好過d。其後,連買都廢事買。
我覺得,祇要留意跑步效率,不作無謂的能量消耗而無幫助跑步前進或穩定的小動作,咁就唔洗食埋d咁野,都會夠能量去完成比賽。市民跑友,以健康跑為目的,唔係爭一分幾秒,少食這些能量野,都應該無問題。當然,要配合足夠的長時間跑,去讓身體學懂用第二能源。而每次練習,如果練番同一距離,會留意下跑步錶所顯示的總能量消耗。會以,最低能量消耗,黎做訓練目標,反而速度變得次要。因為,如果用低效率黎到換高速度,我覺得會得不賞失。

點評

Like: 5.0
Like: 5
  發表於 2015-9-22 14:24
Like: 5
  發表於 2015-9-14 23:22

升級   7.9%

該用戶從未簽到

 樓主| 發表於 2015-9-15 09:39:45 | 顯示全部樓層
本帖最後由 brompton 於 2015-9-15 10:15 編輯

明天,已book左機場,去玩學渣無動力滑翔機。包括pre flight講解、飛行原理和45分鐘係悉尼藍山山區上,乘熱氣流的飛行,都係收港紙$1100。算好平。我唸這個價,係香港唔好話有無得玩,就算有,都唔會係這個價。
咁大個仔,都未坐/渣過滑翔機,應該係一個新的體驗。這個課程,係比一般有心去考滑翔機牌的人仕,而設計。唔係什麼scenic flight之類。所以,係以教學渣飛機為主,觀賞藍山風景其次。我朋友話,佢學緊渣小型飛機,都唔係貴好多。佢係香港黎這裡讀書的大學生,學渣小型飛機當hobby。係香港真係無機會玩,黎到讀書,點解唔學多樣野,價錢又唔貴。
舊時去悉尼的留學生,最多係學滑浪、玩水上活動、渣車渣電單車,玩獵槍打target,當然唔少得係唐人餐館打工,賺學費。時移世易,而家的留學生,係悉尼玩跳傘、渣飛機、學para gliding或power gliding,係悉尼的F1賽道玩改裝賽車。而家的小朋友黎到悉尼真識玩。這些,佢地當然唔會講比老豆老母知,知道必鬧爆佢地。唔係錢的關系,係父母擔心小朋友的安全。相對係香港的大學生,這裡留學生所可以接觸的,非主流教學可提供的學習機會,多好多。係香港大學讀書,點會有機會學渣飛機?又或者學改裝Touring落場玩賽車?根本以香港彈少之地,環境無可能供應到。這裡,你唸到的,都有得學。睇下,有無錢學和時間玩。係這裡讀書幾年,畢業鑼到個degree,還可考埋乜牌物牌,又或者至少可體驗到香港好難才可以體驗到的活動。這些活動,可擴闊視野、豐富人生經驗(當然,要錢和時間都唔係問題),實無可厚非。
如果有機會去國外讀書(當然要父母有餘錢去供或靠自已working study),(就算係香港已有大學學位),都應該去認真唸唸。因為,年輕時適應力強,學習力強,點解唔趁年輕去看看世界?體驗一下,係香港幾十年,無機會接觸的?到左大學畢業,工作、拍拖、生仔、供樓,就以後難再有咁機會。(可能這個話題太複雜,網友不喜勿插)

我問佢識唔識係大學有小朋友跑Blackmores全馬,佢話無。最多祇是玩color run, neon run, City to Surf這些fun run。半馬,都好似唔覺得,全馬當然更加無。跑步,唔係悉尼的首選運動,可能曬太陽才是澳洲人最喜愛的活動,掛?



點評

Like: 5.0
Like: 5
  發表於 2015-9-22 14:24
Like: 5
  發表於 2015-9-15 23:33

升級   7.9%

該用戶從未簽到

 樓主| 發表於 2015-9-16 13:57:26 | 顯示全部樓層
本帖最後由 brompton 於 2015-9-16 14:04 編輯

玩完滑翔機回來,係人生一個經驗,好玩。原來飛係會產生快樂賀爾蒙。唔怪得。美國的超現實英雄片,如超人、SpiderMan,次次都要帶女伴係天際飛。由Sydney Camden機場,飛左去Wollongong,來回。控制唔難,但當然,做得好就難。Instructor要不斷咁提醒,要落rudder,或上下調整個高度。係六千呎咁上下的高度飛行,要時不時找熱氣流。雖然機仔細細,翼長長,但覺得好定。有點像係747內,遇到氣流咁上下的感覺。係悉尼上空,風景好靚,藍天白雲,望到盡頭好像看到地球係圓的咁樣。
黎到外國,有機會就找下係香港比較難玩的野,可以以擴闊體會的經驗。同我一齊去玩的香港同學仔,原來已考到飛小型飛機的初級Solo牌。佢話,個控制經驗,不太相同。

點評

Like: 5.0
Like: 5
  發表於 2015-9-22 14:25
Like: 5
  發表於 2015-9-16 23:37

升級   7.9%

該用戶從未簽到

 樓主| 發表於 2015-9-17 15:41:31 | 顯示全部樓層
本帖最後由 brompton 於 2015-9-17 15:44 編輯

今日,已操埋最後一課,星期六,係咁二跑幾K就算。今日, hea下hea下,12公里,輕鬆。比賽日,是龍是蛇,都已唔重要。總之,已經盡左人事去操,就本著"享受過程,開心完成"就無問題。
明天下午,去Town Hall鑼選手包,睇下有乜野睇。係澳洲,跑步唔係熱門運動,無乜期望。會場必然唔會大,又無乜野賣。總之,鑼完就走,都應該係咁。

點評

Like: 5.0
Like: 5
  發表於 2015-9-22 14:26
Like: 5
  發表於 2015-9-17 23:42

升級   7.9%

該用戶從未簽到

 樓主| 發表於 2015-9-18 15:35:29 | 顯示全部樓層
本帖最後由 brompton 於 2015-9-18 15:58 編輯

剛去完TownHall鑼選手包Asics Expo,真係一如所料,無乜野睇。唔洗一分鐘,望晒。所以,鑼完號碼布,就走頭。跑步不是悉尼的主要市民運動,冷清係可理解。係會場,還可以即時報名。一個大城市的比賽,可以係Expo即時報名,以香港以至日本/大陸的馬拉松,報名一、兩個小時內爆滿,或十幾萬人抽得萬幾個位,真係...冷清得無話可說。

係比賽日,我會預計,一起步就大條路跑,唔會人迫人。由排隊到起步點,應該一、兩分鐘就出晒。係歐洲的一線城市賽事,例如:Berlin,跑馬可以由頭坐包廂坐尾。係荷蘭阿姆斯特丹和西班牙的巴斯隆拿,三萬幾人像一條流動的河。係悉尼跑全馬,係城區轉下轉下時,唔知會唔會出現前後都無人的情況?
悉尼馬,已經預左全程無人打氣,路邊無人打鼓、跳舞、講"渣有、渣有",祇有自已同自已跑。咁其實無問題,更可專心留意步速,造時間。無人頂,又唔會頂住人,咁自已慢快都無問題。又唔洗要常常講:"唔該,借;唔該:借。"。我係西班牙比賽時,由頭叫:"唔該,借借。",講到口水干。

點評

Like: 5.0
Like: 5
  發表於 2015-9-22 14:26
Like: 5
  發表於 2015-9-18 23:54

升級   7.9%

該用戶從未簽到

 樓主| 發表於 2015-9-20 16:06:13 | 顯示全部樓層
本帖最後由 brompton 於 2015-9-20 16:26 編輯

今日跑完,造唔到PB。

一早由Maroubra坐巴士去Central火車站,然後轉乘火車(即係地鐵)去Milsons Point。祇要上公車,顯示馬拉松個參賽號碼牌,就可以今日整天免費乘車。(這個咁好的安排,香港渣馬應該效法)。去到起步點,做完一切應做的野之後,就行去起步點。見起步點,有一堆跑手掉棄的舊衫係度。原來,係響應大會的呼籲,跑手起步怕冷著的舊衣服,可以放係度,大會會安排送去自願的社會機構,給有需要的人。大會還叫跑手,盡量唔好著不可循環再用的一次性雨衣。(這個咁好的大會呼籲,香港渣馬應該效法)
今早天氣一流,十二度唔凍,藍天白雲,都係用短褲短衫出賽。7:20am起步,就一野要跑上大橋。悉尼賽道,係上上落落,再落落上上,又再上上落落,平路係Anzade Parade和Centennial Park,和三十九公里後去終點。其它路段,唔洗乜指意有大段平路。跑到約三十公里處,就開始落雨,天陰,有風。但唔覺好凍,因副機起緊,唔覺熱。其實,還有點降溫的效果。

悉尼賽道,唔止係上上落落、落落上上,還有彎多,路窄和路面上充滿冼低、仆親的大大小小危機。d彎多到,唔識講,U Turn多到,都數唔到有幾多個。好彩,我做的時間,唔係咁多跑手一齊,路窄唔係問題。我入到市,約三十公里,係街上轉下轉下,真係試過前面見唔到跑手。悉尼賽路,跑係好多唔好的道面上,路面上有不少唔平整的地方,又或者會冼親人的膠板,同埋大大小小的破洞。所以,跑悉尼馬,一定要睇住條路黎跑,唔好掛住睇女仔,一野仆親。

沿途無人打氣、打鼓、跳舞、唱歌、玩魔術,已經係預左。祇有入到41公里,歐沖線時,才有人眾係度作有限度的打氣。情況,如渣馬。一起步,就孤身走我道,直到銅鑼灣才叫有番d人氣。

係起步和沿途,都見到一團團的日本跑步團黎。所以,沿途都見到日本的大媽、大叔、阿哥係左近。可能,日本鐘意去悉尼玩,又或者,日本本土的賽事,實在好難報名,所以有d銀的日本大媽、阿叔,都過黎悉尼跑。(今次,日本仔,鑼冠、亞軍,Kenya第三)

跑完今次,覺得自已的上落坡技巧唔得。跑悉尼賽路,要不斷咁轉波,真係轉到頭雲雲。過多兩日,就返香港,一個月後,就要跑紐西蘭的賽道。又係一條上上落落、落落上上的賽路。要多多努力,練習上落坡的技術,唔係,又會是交行貨就陰公。

點評

Like: 5.0
Like: 5
  發表於 2015-9-23 23:42
Like: 5
  發表於 2015-9-22 14:26

升級   7.9%

該用戶從未簽到

 樓主| 發表於 2015-9-21 08:49:32 | 顯示全部樓層
本帖最後由 brompton 於 2015-9-21 09:42 編輯

悉尼馬,係無比賽T Shirt送。如果要比賽T Shirt,要係Early Bird報名和交$40港紙(約莫)。這是個option。悉尼馬祇有完賽T Shirt,跑完才有。完賽T Shirt是Asics代工,都幾靚。跑完沖線,會掛賽牌、任食橙(已切開)、一支水和完賽T Shirt。就係咁多,無毛巾、無給跑友保暖的膠衣布。係歐洲,我跑過的賽事,全部都有跑友保暖的膠衣布(我會唔捨得用,鑼埋黎留念)。悉尼今次跑完,落毛毛雨,無件保暖膠衣布,就真係難頂。
大會並不鼓勵跑友當日寄行李(這個真係怪雞安排)。跑友係Expo鑼號碼牌的時間,就要把比賽當日的行李,預先係Expo時提交。大會話,比賽當日,祇會有小量的行李車,呼籲跑友盡量利用Expo時,交低又或者當曰唔好帶行李黎跑。我去到起步點和跑完鑼行李處,真係發現無乜人寄存行李。唔同香港,個行李區,好似包山咁嫁嘛。我同行的朋友話,係呀!佢地跑City to Surf係唔會有寄行李服務,跑友係屋企已經著晒跑步衫,唔會帶多餘野,跑完就直接走。可能行李上係咁安排,係起步和終點,我見不少家人/朋友,都有陪跑友黎或接送跑友,可能係打氣和替跑友鑼衣物。

係比賽途中,跑友都好友善和禮貌,我祇見過一、兩次飛劍或吐口/鼻水。我講,"唔該,借借",都好合作讓開。我跑西班牙,d跑友有些係唔會Show我,又或者,讓左之後,就係後面跟住我。係韓國,係直頭撞埋黎或者推開我。悉尼的一般跑步水準,我眼睇就唔係覺得咁高。多係上身曲,骨盤左右擺,途中"懶下、懶下"的,係我的時間組別,就無見到。行,我見到祇有極少數。多係去到37公里,最後一個上斜,就見有個別人行。西班牙一般民眾,的跑步水準,就真係高。我跑過幾場歐洲,覺得西班牙人係最好,同我的時間,跑姿唔會樣衰。

悉尼跑步市場還有很多發展的空間,Asics鑼左產品代工,想必想造大個產品市場。悉尼馬多年黎都係BlackMores(做健康藥品)冠名,我覺得係做得好慳皮。宣傳、請外地跑手,當然無渣馬咁落重本,可能比唔上渣馬十份一的費用。悉尼,唔係一個運動的城市,至少我唔覺係。唔同西班牙,每個城市,或大或少,都有大把人做跑步、踩單車。就算我跑柏林,我都唔覺咁多民眾平時跑步和踩單車。可能,德國人勤力,掛住返工,唔得閒做運動。

以香港人跑步的熱誠,真係高過悉尼成條街。香港基本的環境係唔適合跑步,地少人多,空氣差,污濁,天氣熱,潮濕,工作時間長,等等。但香港人,都會渣d時間出黎跑步。如果,時空易轉,把悉尼的跑步環境放在香港,我唸,香港的跑步氣氛就更加熱烈。可能會出現如日本,十幾萬人去報萬幾個全馬參賽位。

還有,係比賽途中的飲/食物供應,好足夠。PowerGel任鑼,香蕉就好似唔見。但我唔見有跑友鑼PowerGel,地上也不多見食完PowerGel被跑友掉棄的包裝。怪!係香港,成地都見被掉棄的PowerGel。大會無供應糖水(如Gatorade之類),祇有唔甜的electrolyte水供應。這是我第一次,係比賽途中飲electrolyte。無乜味,好似淡lemon water咁。我跑完全程,無食野,祇是飲水和electrolyte。今次,一如以往,都無hit the wall。完賽睇下心跳錶,用左2500卡路里,比起西班牙用左2300卡路里高。可能,係悉尼多山坡所致。2500卡,唔多,根本唔洗食什麼PowerGel。體內糖存量應夠2500卡有突。

點評

Like: 5.0
Like: 5
  發表於 2015-9-22 14:27
Like: 5
  發表於 2015-9-21 23:32

升級   7.9%

該用戶從未簽到

 樓主| 發表於 2015-9-22 08:38:45 | 顯示全部樓層
本帖最後由 brompton 於 2015-9-22 09:07 編輯

今日開始pack野回港,連埋架單車,和必買東西/手信,希望唔過磅。悉尼唔知幾時做左美食天堂,比起上次八年前黎跑,多左好多好野食,唔單止祇有眾人皆知的Fish Market。日本麵、魚生、和牛,牛扒,meat pie(Angus Beef and Mushroom),fish and chips(勁好食),好味。價錢比起香港抵食到唔識講。五千幾蚊機票,剩黎食,都已歸本。

琴日,去睇左係Broadway的Hyots戲院,睇Everest,正!好睇。部戲係探索"冒險的代價",人總有去冒險的理由,但當人去冒險時,會否考慮埋家人(無論關系係幾疏離)所付出精神上的壓力?片中,通過兩個主角,兩個唔同的家庭關系背景,一個是夫妻恩愛,"You Jump I Jump"的感情關系。另一個是已分離的夫婦,感情上已心死,個ex-死佬去左邊,ex-老婆都唔會關心。但當這兩個主角遇險時,兩個老婆所表現出的精神付擔,其實是一樣。一個日夜守望著愛人/登山隊的來電,另一個四出找尋幫助,救佢個ex-死佬。連平時當個ex-老豆無到的小朋友,都憂心到捲曲在沙發,日日等待個ex-老豆的音訊。還有,救援人員,雖然同遇難者沒有什麼的感情,都會冒著生命的危險去救。直升機的機師,轉頭上返山去救的同伴(佢地的結局,我唔想講,讓網友自已入戲院睇。)。唔通這些人,沒有家人,沒有擔心他們救援時出意外?當人總有冒險的理由時,有沒有想過愛人甚至無相關的人仕,生命同樣會受到威脅?
導演,沒有對這個咁嚴肅的主題下結論,"冒險是否值得",讓觀眾自已去下評論,自已心中有個數。這部片,讓觀眾看後,有沉重的感覺。情況就好像我們跑馬拉松時,家人係終點等沖線的焦慮心情,有幾分像。當我地快樂地跑馬時,有沒有想過家人是擔心多過快樂,係人群之中,找尋我們的身影。當見到我們"懶"下"懶"下,過終點時,家人才由極度焦慮立化成見到我們安全歸來的喜悅。

睇無字幕的英文片,感覺怪怪。但因為是沒有字幕,所以更能專心睇畫面,可幸對白一般比較簡單和發音唔係咁難聽,所以都跟到劇情發展,沒有錯過對白上的細節。其實,這部片,就算唔懂對白,就咁睇公仔,都會一樣了解部片係度講緊乜野主題。導演的功力,深厚。一個好簡單的歷險故事,一般的CG場面,可以拍出這麼深沉的意義,讓觀眾離開戲院之後,還不斷地思考。美國片,一向是大團圓結局,英雄的回歸。因為,美國人喜歡睇happy ending的戲。但這部片,導演郤一反正常手法,係拍出sad ending。這是一個大膽的賞試,如果以商業票房的角度去睇。因為,係真人真事改編,現實就係咁無情,係現實,happy ending不是必然。好像沙士比亞的老作故事,多是sad ending。


點評

Like: 5.0
Like: 5
  發表於 2015-9-22 23:57
Like: 5
  發表於 2015-9-22 14:28

升級   75.33%

  • TA的每日心情
    慵懶
    2013-12-16 16:47
  • 簽到天數: 37 天

    [LV.5]常住居民I

    發表於 2015-9-25 23:34:05 | 顯示全部樓層
    多謝Ching分享,好詳盡,內容好豐富。我都俾悉尼個Expo嚇親,但亦欣賞賽事能溶入城市中,同市民很接近,賽道上斷斷續續亦有些熱心ge市民都有為選手打氣,仲有一些推著輪椅ge選手參賽,感覺這個賽事真的很地道,很澳洲。好有興趣知道黃金海岸馬是否一樣呢?

    升級   7.9%

    該用戶從未簽到

     樓主| 發表於 2015-9-26 09:39:04 | 顯示全部樓層
    本帖最後由 brompton 於 2015-9-26 09:58 編輯

    Finisher Medal

    Finisher Medal
    Finishers Medal

    photo2.jpg
    Glider Flying in Camden

    Starting Line(Race Day)

    Starting Line(Race Day)

    Race Day (Starting Line Meeting Area)

    Bag Deposit(Race Day)

    Bag Deposit(Race Day)

    Race Day (Bags Collection)

    Brompton@City

    Brompton@City

    Brompton@City

    點評

    Like: 5.0
    Like: 5
      發表於 2015-9-26 23:08

    升級   7.9%

    該用戶從未簽到

     樓主| 發表於 2015-10-5 14:35:21 | 顯示全部樓層
    本帖最後由 brompton 於 2015-10-5 14:54 編輯

    返左黎兩個星期,收曬d單計數,23日,洗左一萬二仟(計埋機票,已經包玩滑翔機。住宿免費,訓廳)。澳洲食住都平過香港。減左機票,平過係香港生活。如果係香港食番我係澳洲食玩過的好野,香港洗一萬都吳止。

    悉尼馬,無乜睇頭,我已經填寫問卷,希望將來有改進。但如果本著旅遊,食好野,玩特別野,悉尼馬就不容錯過。起碼食魚生,和牛,吳驚有幅射。悉尼馬,抵跑,不過吳好跑。同西班牙巴斯隆拿馬拉松比較,巴斯隆拿超好跑,價錢比悉尼更平,但食就無悉尼咁好。西班牙菜,真係吳識點食。最上品的橡味黑毛豬,我都係覺得金華火腿好食d。西班牙海鮮,點出名,我食過幾餐,一d都吳覺好味。正宗葡國菜,亦吳夠澳門菜好食。
    如果搏跑步成績/時間,就吳好去悉尼馬。如果上落坡技術吳得,都吳好黎。但如果乜都吳重要,本著"開心完成,享受過程",咁就無乜所謂,當跑馬係其中一個旅遊節目,咁就highly recommended

    點評

    Like: 5.0
    Like: 5
      發表於 2016-10-3 23:42
    Like: 5
      發表於 2016-10-3 23:42
    Like: 5
      發表於 2016-10-3 23:42
    Like: 5
      發表於 2016-10-3 23:41
    Like: 5
      發表於 2016-10-3 23:41
    您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

    本版積分規則

    香港長跑網

    小黑屋|手機觸屏版|電腦版|Archiver|香港長跑網 |網站地圖

    GMT+8, 2024-4-18 19:11 , Processed in 0.444117 second(s), 38 queries .

    Powered by Discuz! X3.2

    © 2001-2013 Comsenz Inc.

    快速回復 返回頂部 返回列表