香港長跑網  - 長跑長友

 找回密碼
 註冊
搜索
查看: 2374|回復: 31

同快過自己既師姐跑, 會唔會更激發起潛能?

[複製鏈接]

升級   78.95%

該用戶從未簽到

發表於 2008-12-24 11:10:19 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
男仔一向唔鍾意輸比女仔,
有時我諗, 假如同個快過自己既師姐操練,
效果會否比跟同性跑更有效?

升級   100%

該用戶從未簽到

發表於 2008-12-24 11:11:37 | 顯示全部樓層
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

升級   100%

  • TA的每日心情
    開心
    2016-10-8 23:29
  • 簽到天數: 2 天

    [LV.1]初來乍到

    發表於 2008-12-24 11:15:35 | 顯示全部樓層
    原帖由 kenneth 於 2008-12-24 11:11 發表


    會﹗但都會有機會令到自己更快自卑。

    升級   0%

    該用戶從未簽到

    發表於 2008-12-24 11:16:00 | 顯示全部樓層
    原帖由 kenneth 於 2008-12-24 11:11 發表


    會﹗但都會有機會令到自己更快自卑。


    Kenneth 兄,好似有0的往事!" />" />

    升級   0%

    該用戶從未簽到

    發表於 2008-12-24 11:17:35 | 顯示全部樓層
    原帖由 sleung2002hk 於 2008-12-24 11:15 發表

    " />" />

    梁兄呢個回應...是否意味暫時未搵到跑得快過自己既師姐呢?

    升級   78.95%

    該用戶從未簽到

     樓主| 發表於 2008-12-24 11:18:48 | 顯示全部樓層
    原帖由 大圍新跑手 於 2008-12-24 11:17 發表

    梁兄呢個回應...是否意味暫時未搵到跑得快過自己既師姐呢?" />" />


    睇到佢簽名檔...相信都幾難搵到...

    升級   0%

    該用戶從未簽到

    發表於 2008-12-24 11:19:18 | 顯示全部樓層
    ivanbaby師兄,下次搵次機會同COOKIE師姐跑轉,就會明白晒啦

    升級   100%

  • TA的每日心情
    開心
    2016-10-8 23:29
  • 簽到天數: 2 天

    [LV.1]初來乍到

    發表於 2008-12-24 11:24:46 | 顯示全部樓層
    原帖由 大圍新跑手 於 2008-12-24 11:17 發表

    梁兄呢個回應...是否意味暫時未搵到跑得快過自己既師姐呢?" />" />

    比賽常常見到d女子組前列~~真係唔輸得

    升級   100%

    該用戶從未簽到

    發表於 2008-12-24 11:34:04 | 顯示全部樓層
    提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

    升級   100%

    該用戶從未簽到

    發表於 2008-12-24 11:35:30 | 顯示全部樓層
    提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

    升級   0%

    該用戶從未簽到

    發表於 2008-12-24 11:40:36 | 顯示全部樓層
    原帖由 kenneth 於 2008-12-24 11:35 發表


    是....曲奇姐,小弟唔想提了。提起又開始有自卑" />" />


    哈哈..往事不堪回味...

    升級   24.74%

    該用戶從未簽到

    發表於 2008-12-24 11:45:32 | 顯示全部樓層
    一定會帶快, 不過小心 '爆'

    升級   97.05%

    該用戶從未簽到

    發表於 2008-12-24 11:48:28 | 顯示全部樓層
    記得N年前學人跑吓半馬,係香港長跑會第1屆香港半馬拉松,跑到一半路程,有個Ctse由后跑上,見到Ctse 追到上呢,好似大家話唔輸得的心態,緊係唔比佢過,而且又識得,咁咪拍住一齊跑,跑咗3-4里,佢從有力去,而自已就..........最后就爆咗,係第一次上岸,感覺非常不好,但係果次后便學識咗,以后應該按自已的步速跑,獲益良多!

    果個Ctse知唔知係邊個,佢就係過人(chings)無數的 ------" 珠女 "

    升級   0%

    該用戶從未簽到

    發表於 2008-12-24 12:45:15 | 顯示全部樓層
    原帖由 kenneth 於 2008-12-24 11:35 發表


    是....曲奇姐,小弟唔想提了。提起又開始有自卑" />" />


    久仰曲奇姐名!都好怕見到佢~~

    記得我係黃金15k 係最尾10米俾個女仔過左自己,幾唔開心呀

    所以後尾係石門10k 過番佢

    升級   0%

    該用戶從未簽到

    發表於 2008-12-24 12:46:32 | 顯示全部樓層
    原帖由 亞平 於 2008-12-24 11:40 發表


    哈哈..往事不堪回味...


    想必也是!

    升級   0%

    該用戶從未簽到

    發表於 2008-12-24 13:15:12 | 顯示全部樓層
    原帖由 亞平 於 2008-12-24 11:19 發表
    ivanbaby師兄,下次搵次機會同COOKIE師姐跑轉,就會明白晒啦


    其實我唔係跑得如亞平ching講得咁快呀...
    不過有次試過在跑圈時隔離的跑手在臨尾比我快衝線..
    下一個圈時就加速過番佢...
    結果大家加快哂d步速,互相過頭...

    升級   0%

  • TA的每日心情
    擦汗
    2014-1-5 00:20
  • 簽到天數: 1 天

    [LV.1]初來乍到

    發表於 2008-12-24 14:50:42 | 顯示全部樓層
    唔知幾時先有機會呢?

    升級   100%

    該用戶從未簽到

    發表於 2008-12-24 14:53:57 | 顯示全部樓層
    提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

    升級   100%

  • TA的每日心情
    開心
    2013-10-7 21:52
  • 簽到天數: 2 天

    [LV.1]初來乍到

    發表於 2008-12-24 14:55:52 | 顯示全部樓層
    原帖由 kenneth 於 2008-12-24 11:11 發表


    會﹗但都會有機會令到自己更快自卑。

    我覺得輸比ctse無所謂,女中豪傑多的是嘛
    但輸比一個體重超過二百磅,加上一個大肚腩的ching/ctse,就一定自卑死了

    升級   0%

  • TA的每日心情
    擦汗
    2014-1-5 00:20
  • 簽到天數: 1 天

    [LV.1]初來乍到

    發表於 2008-12-24 15:00:55 | 顯示全部樓層
    原帖由 kenneth 於 2008-12-24 14:53 發表 有機會做乜?閣下响苡X買了跑褲未?
    搵唔到.....
    唔知係咪因為季節唔啱@@
    不過之後我又去新都地下果層入面一間體育用品店找到
    但貴得多.....a 記要$160
    m 記好似要$170 或$180....
    不過見佢一個夾夾住兩條
    唔知係咪可以兩條一齊買
    可能過多幾日就拿d 利是錢出來....
    您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

    本版積分規則

    香港長跑網

    小黑屋|手機觸屏版|電腦版|Archiver|香港長跑網 |網站地圖

    GMT+8, 2016-12-3 02:02 , Processed in 0.221429 second(s), 25 queries .

    Powered by Discuz! X3.2

    © 2001-2013 Comsenz Inc.

    快速回復 返回頂部 返回列表