香港長跑網  - 長跑長友

 找回密碼
 註冊
搜索
查看: 5833|回覆: 12
打印 上一主題 下一主題

2019.9.21 Norway Oslo Marathon 娜威奧斯陸馬拉松

  [複製鏈接]

升級   7.9%

該用戶從未簽到

跳轉到指定樓層
1#
發表於 2019-2-19 23:28:08 | 只看該作者 回帖獎勵 |倒序瀏覽 |閱讀模式
本帖最後由 brompton 於 2019-2-19 23:45 編輯

https://oslomaraton.no/

全馬,六小時限時,$850 HKD報名費。有多種距離的比賽,同日舉行。有全馬,半馬,十公里,fun run。半馬限時係三小時三十分。

我會先飛去瑞士,蘇黎世,玩九天瑞士鐵路遊。我已去過瑞士兩次,所以新鮮感應已經無。去幾次都係主要去行山,去Zermett,影金頂。然後,由蘇黎世,飛去娜威奧斯陸,停卵三天跑馬。跑完馬就鑼架租車,係娜威玩行山,影相,航拍共十一天。九天瑞士加十三天娜威,總共二十二日行程。機票約$8000,三程機,瑞士鐵路遊套票約$3200,娜威租車約$7000(一架車)。加埋食住玩,大約$27,000,每人全程。我今日睇過旅行社,剩係玩瑞士12日,去Zermett,都要$27,000,還未計加遊加餐,導遊和稅。如加上十天,北歐四國,又要成$30,0000。如跟團,總共要$60,000,簡直係搶錢。

娜威馬拉松,可以獨立成團,唔洗先飛去瑞士。但因為假期的安排,一次過飛兩個國家,唔洗分兩次長假期去,所以才連埋一齊。今次咁去,會比較跑土耳其馬拉松,然後夾玩希臘/愛琴海,貴些。

都係個句:"可以跑馬的時間太少,地球太大,要趁還有青春時,向全世界出發。"


(P.S. 跑完2019渣打全馬,又濕又狀態唔得,懶返終點。一年又完跑季。會約單車友,去韓國踩單車,由首爾踩落去釜山,踩4 rivers trail。全程約650公里,當off season唔跑步,玩單車長途鬆腳。正好是韓國櫻花期,希望一路踩,一路有靚影,可以影相/航拍。)





+1 1
上一篇︰2019香港馬拉松 龍和道下一篇︰2019年2月20日簽到記錄貼

點評

Like: 5.0
Like: 5
勁  發表於 2019-10-22 16:49
Like: 5
好羨慕  發表於 2019-2-22 00:45
Like: 5
  發表於 2019-2-20 11:10
Like: 5
  發表於 2019-2-20 08:38

升級   7.9%

該用戶從未簽到

推薦
 樓主| 發表於 2019-10-16 22:51:40 | 只看該作者
本帖最後由 brompton 於 2019-10-16 23:50 編輯

跑完挪威,回來。調整了個多星期,才同各網友分享。

係挪威全馬,以Oslo陸市政廳為中心點,左右打個蝴蝶八字型。這個八字型的大圈圈要重覆跑兩次就係全馬。我跑左咁多個外國比賽,首次係重覆跑兩轉。全馬參賽人數唔多,約三千唔夠,全程限時六小時。要上四次大坡,每個六十米至六十五米高,頗鑼命。我覺得,比渣馬還難跑。挪威賽路的安排,合國際標準,雖然參加人數唔多,但水站/食物/能量野,充足。跑全馬,可以乜都唔洗自己帶,到時水站/補給站,鑼都得。
可能人少,如跑得慢,要識得認路,唔好跑錯轉灣口。因為,工作人員,真是有限公司,有幾段路祇是用馬鐵閘,去間出條賽路。如跑到啤啤夫,可能入錯街口。一般外國的賽事,都會出現咁情況,見怪已不怪。我就無出現蝦碌的場面,祇是猶疑過一秒,是否前面要轉灣。如果,想PB,這條賽路絕不適合。比賽完賽牌,都係一般貨色,無驚喜。比賽前,後安排,順利和序,係終點可以任影想,工作人員唔會趕你走。但係終點,並無計時大鐘,你話神唔神奇?!祇是一個"FINISHED"的拱橋橫Banner。

我去左挪威玩十八天,和,跑完之後飛左去瑞土玩左九天。旅遊比跑馬精神。總共行左百多公里的山徑,風景靚絕。我租左架車,繞在挪威南半地區一圈。挪威的冰蝕地型,海峽,有別於瑞士的雪山/草原/冰湖,的風景。實在是驚喜。我去左,老鷹之路/精靈之路,海峽海灣,和,重頭戲的"聖壇石"。"聖壇石"要行上四公里多的高山,約三小時上坡,落坡又要兩小時。全部都是天然山路,並不是像香港的人造山徑。Oslo市中心,我位處歌劇院的位置,見到我做左幾十年人,最最最美的黃昏。如果,各網友有睇過"立喊"這幅名畫,就係畫出OSLO的美麗黃昏。真係,無得頂。

轉左過去瑞士,今次我已第三次去。我買左瑞士八天乘車卷。去左Rigi Mountain,"策馬特洪峰",坐冰雪列車,"雪朗峰",和行了四天山。每次,都行到好甘。上去Rigi Mountain,行到差唔多missed尾班的落山cable car。真是一額汗。如果趕唔切,就要摸黑行兩小時行山徑落番賓館。

係挪威渣車自駕遊,有一定的危險性。彎多,路窄,有好些路段,並無分隔線,而好通常入左郊野段,要慢慢去避對頭車。還有要提一提,就係要經過要過隧道。唔好以為是好像香港的海底隧道,獅子山隧道咁。短短地,就行曬。挪威的隧道,係十公里,二十公里,二十五公里長。而且隧道,有些照明不足,唔好以為是"香港標準",隧路內是祇有一排燈仔係隧道頂,而且有些隧道連中間分隔線都無。我渣一日,都唔知要渣過幾多條隧道。我唸,都有十幾二十條隧道,都可能唔止。還有,是渣車過游輪,我都坐過十次,八次。係整個挪威trip。

係挪威行山有一定的危險性,因遊人不多。我行左四日山,有兩日大約二十公里深入山中,可以一個人都見唔到。四野無人,那種孤單感,缺乏安全感,可想而知。還有,挪威的行山徑,祇有入口是有個簡單的山徑介紹牌,一行入去,就乜指示都無,而且分叉路,多如天上的星星。所以,我覺得,迷路極有可能和容易。沿途想問下人,唔知點行,都不可能,因為,是唔會撞到其他遊人的。

係瑞士,就比較上好。沿途都有指示,但指示唔密。瑞士行山,最大的危險是行上山頭,會missed左尾班落山cable/tram,如唔好好掌握個行程。我有朋友,幾年前,就試過,行到上山發現尾班車已落左山。天又黑,又凍,又無帶燈。無可能行多兩三小時,摸黑落山徑。祇好call直升機救援。收費是,六萬港元。係瑞士,行山意外頗多,如迷路。我係Rigi Mountain正趕尾班cable car,快腳半行半跑,上山頂時,遇到四五個行山的人仕。他們給左幅相我睇,問我有無見過相中的行山客。我多問,是乜事?原來是行山迷路失蹤。他們說,已先蹤左兩星期。我心唸,瑞士晚上,森林內零度,又大霧,落雪落雨,睇怕都兇多吉少。係瑞士行山,如同挪威,頗多分叉路,而且又不是人造山徑。落雪,落雨之後,又或者,過大石灘,大草原,根本唔會見到條山徑。又或者,會見到前面好全部都係行山徑。迷路,一點都唔出奇。我經常去外國行山,都會行錯路,入錯分叉,預唔到時間,等等的蝦碌野。我每次入山,都好小心,驚迷路。係挪威/瑞士,唔好以為手機有sim card就一定會收到訊號,亦唔好以為,手機一定會收到gps。因為,山林密,天氣唔穩定,這些都是靠唔住。
我同班跑車友,都係咁講。唔好見我常去國外行山,就以為好似係香港行山咁樣,是完全唔係個回事。係挪威/瑞士,或國外行山,就算係家樂徑,以為係,都會迷路和死人。所以,我勸"長跑網"跑友,唔好睇完我的文章,就膽粗粗去外國行山。如準備互足,意外祇是一線之隔。我都唔想,太美化係國外行山的浪漫和歷險,會吸引到跑友,係唔夠經驗和裝備之下,去行山。挪威/瑞士,行山意外,數之不盡,祇是新聞唔會賣,所以,遊人有錯覺,行山可以是旅遊的一部份,而無左警覺性。我帶行山的路線,唔會太難,但山中天氣變化,多變有雪有雨有泥有河有水,就算是平坦小路,一落起雪或狂風雨,可以即刻變死亡陷阱。
今次,全程二十八天,全包,約用左唔夠三萬。這個價錢,跑馬團,旅行團,行山團,攝影團,絕對做唔到這個價。當然,係唔計手信,係瑞士如買Rolex,包包,分分鐘二十幾三十萬才可落樓。

我下次跑福崗日本馬,然後去韓國馬。日韓馬,都是間下期,無乜期望。下月去福崗,都會係九州,行幾日山。到了明年,可能去跑冰島。又去影相,行山,和,跑馬拉松鑼。
都係個句,"世界太大,可以跑馬的時間太少。",要珍惜每次出遊的機會,向世界的盡頭出發。
送上挪威的風景、供各網友參考:https://www.youtube.com/watch?v=_nE8AhurAs0



點評

挪威風景的確不錯,但是存在很多危險地帶,出發時,要帶足夠裝備  詳情 回覆 發表於 2019-10-17 14:34

升級   7.9%

該用戶從未簽到

2#
 樓主| 發表於 2019-3-10 23:02:14 | 只看該作者
本帖最後由 brompton 於 2019-3-10 23:52 編輯

已買左機票,香港>奧斯陸(挪威)>蘇黎世(瑞士)>香港,$54xx。淡季機票唔貴。Check過期內的天氣,約6度(晚上)至26度(正午),唔會太凍。先去奧斯陸,玩西南部份,繞一個大圈,回奧斯陸。跑完馬,就飛去蘇黎世,開始瑞士旅程。整個行程要加長到24日。
我參考過香港去挪威的旅行團,發現旅行團玩挪威,祇是玩好細段,係奧斯陸繞個好細細圈圈,幾日貨仔。我今次,係整個西和西南部,掃個大圈,全程要12日。12日的行程,祇是緊緊夠。如界要去埋北邊,12日做唔到。所以,我計劃行程,頭都太曬。初時唔知挪威原來係好大。以為12日,可以玩整個挪威。真傻瓜。挪威的境點,車程遠,又要坐車,又要坐船,又要坐火車。我覺得,好複習。係計劃行程,頭都大曬。暫時未book係Oslo,近馬拉松起步點的旅館。這類冷門馬拉松,一向book住宿唔洗太急,或者要搶。唔同去跑日本馬,要一報名confirmed,就要鬥快去搶。

瑞士就反而易搞,一張火車套票,$3xxx,就七日內任坐,非常抵玩。瑞士就無乜驚奇和期望,因已經去過二次。上二次,玩不同主題,覺得瑞士一般般。唔係話唔靚,但睇多幾日之後,就無曬感覺。今次,第三次,去,有點悶。我第一次,係跑Amsterdam Marathon,由阿姆斯特單,渣車去。第二次去,係跑Budapest Marathon,由匈牙利渣車,玩巴爾干半島,意大利北部,入瑞士。今次去瑞士,就唔渣車,當玩下瑞士出名的冰雪列車,鐵路遊。瑞士的境點,我到遊的淡季,冷冷清清,無乜人氣。

這些年黎,計一計,我已跑過六隻歐洲馬。Berlin Marathon, Amsterdam Marathon, Barcelona Marathon, Budapest Marathon,Edinburgh Marathon和Istanbul Marathon。如跑埋今次Oslo Marathon,已是第七隻歐洲馬。時光過得真快,歲月不等人。

下一個馬拉松的里程,我可能會轉而計劃跑"一帶一路"。我已跑過,絲路的終點,Istanbul Marathon,亦跑過絲路的起點,Beijing Marathon。中間的絲路國家馬拉松,要計劃一下去跑。

升級   0%

該用戶從未簽到

3#
發表於 2019-3-11 09:14:22 | 只看該作者
Ching 真厲害。小弟跑過一次美國馬,一次歐洲馬。兩次都 jet lag 到爆。基本上全程迷迷懵懵。

坐長途機也吃不消。依家都只係玩日台馬。

等睇 Ching 賽後報告。

升級   7.9%

該用戶從未簽到

5#
 樓主| 發表於 2019-10-17 09:18:42 | 只看該作者

點評

Like: 5.0
Like: 5
攪到我好想下年去跑下..  發表於 2019-10-17 11:14

升級   100%

  • TA的每日心情
    奮鬥
    2023-1-14 22:09
  • 簽到天數: 849 天

    [LV.10]以壇為家III

    6#
    發表於 2019-10-17 14:15:12 | 只看該作者
    很好的享受

    升級   100%

  • TA的每日心情
    奮鬥
    2023-1-14 22:09
  • 簽到天數: 849 天

    [LV.10]以壇為家III

    7#
    發表於 2019-10-17 14:34:29 | 只看該作者
    brompton 發表於 2019-10-16 22:51
    跑完挪威,回來。調整了個多星期,才同各網友分享。

    係挪威全馬,以Oslo陸市政廳為中心點,左右打個蝴蝶八 ...

    挪威風景的確不錯,但是存在很多危險地帶,出發時,要帶足夠裝備

    升級   7.9%

    該用戶從未簽到

    8#
     樓主| 發表於 2019-10-18 15:47:35 | 只看該作者
    本帖最後由 brompton 於 2019-10-18 16:14 編輯

    瑞士,策馬特洪峰
    您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

    本版積分規則

    香港長跑網

    小黑屋|手機觸屏版|電腦版|Archiver|香港長跑網 |網站地圖

    GMT+8, 2024-4-20 07:47 , Processed in 0.291800 second(s), 33 queries .

    Powered by Discuz! X3.2

    © 2001-2013 Comsenz Inc.

    快速回復 返回頂部 返回列表