香港長跑網  - 長跑長友

 找回密碼
 註冊
搜索
查看: 5335|回復: 41

2009.4.5 Round the Island 2009

 關閉 [複製鏈接]

升級   100%

  • TA的每日心情
    開心
    2013-10-12 00:00
  • 簽到天數: 4 天

    [LV.2]偶爾看看I

    發表於 2009-2-10 11:12:53 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
    http://www.avohk.org/index.php?_room=16&;_subRoom=25

    表格下載
    http://www.hkrunners.com/files/RTI%20Entry%20Form%202009_0.pdf

    主辦機構: 元老體育會 (AVOHK)
    日期      : 2009年4月5日 (星期日)
    時間      : 6.00 a.m. - 10 a.m. (每15分鐘分批出發)
    地點      : 黃泥涌峽/大潭水塘路交界處停車場
    路線      :  黃泥涌峽/大潭水塘路交界處停車場 -> 柏架山 -> 石澳 -> 大潭 -> 紫羅蘭山 -> 金夫人馳馬徑 -> 香港仔交野公園 -> 薄扶林郊遊公園 -> 半山 -> 寶雲道 -> 黃泥涌峽/大潭水塘路交界處停車場
    距離      : 六十五公里
    時限      : 十小時 (終點會在下午六時關閉)
    組別      : 個人/隊際(兩人一組
    費用      : 個人 - $300(三月三十日之前報名)/$250(元老體育會會員)/$400
                  隊際 - $600(三月三十日之前報名)/$500(元老體育會會員)/$800
    名額      : 250
    截止日期: 2009年4月1日
    查詢      : 有待提供

    [ 本帖最後由 saki 於 2009-2-10 11:25 編輯 ]

    RTI%20Entry%20Form%202009_0.pdf

    41.8 KB, 下載次數: 38

    升級   82.8%

    該用戶從未簽到

    發表於 2009-3-9 08:39:47 | 顯示全部樓層
    請問有冇ching /ctse 參加左/參加過呢個比賽??
    有冇路線圖提供呢!!!??  

    升級   100%

  • TA的每日心情
    開心
    2013-10-12 00:00
  • 簽到天數: 4 天

    [LV.2]偶爾看看I

     樓主| 發表於 2009-3-9 15:14:04 | 顯示全部樓層
    賽會未有提供, 但提供了更詳細之路線描述

    http://www.avohk.org/media/fck/File/RTI/RTI%202009%20Route%20Chinese.pdf

    RTI%202009%20Route%20Chinese.pdf

    69.68 KB, 下載次數: 26

    升級   60%

    該用戶從未簽到

    發表於 2009-3-10 12:45:11 | 顯示全部樓層
    I have joined this race for twice before , well organised and good support

    升級   0%

    該用戶從未簽到

    發表於 2009-3-19 09:51:59 | 顯示全部樓層
    原帖由 ming_geo 於 2009-3-10 12:45 發表
    I have joined this race for twice before , well organised and good support

    想問問各位,如果我想pre-trip呢條路線,中途會唔會有地方補給食物同飲品?

    升級   0%

    該用戶從未簽到

    發表於 2009-3-23 16:08:18 | 顯示全部樓層
    呵呵.....今日渣定主意寄出報名表啦,應該都唔會有人陪我癲。

    升級   78.75%

    該用戶從未簽到

    發表於 2009-3-23 16:23:53 | 顯示全部樓層
    原帖由 大圍新跑手 於 2009-3-23 16:08 發表
    呵呵.....今日渣定主意寄出報名表啦,應該都唔會有人陪我癲。" />" />


    勁...RTI.....66K
    大圍越黎越鍾意玩山賽喎

    升級   0%

    該用戶從未簽到

    發表於 2009-3-24 10:13:30 | 顯示全部樓層
    原帖由 stanleyhpm 於 2009-3-23 16:23 發表


    勁...RTI.....66K
    大圍越黎越鍾意玩山賽喎

    嘻嘻....我都係貪過癮玩下,雖然路程好似好長,不過我諗慢慢跑下行下應該唔會太辛苦。

    升級   78.75%

    該用戶從未簽到

    發表於 2009-3-24 11:36:57 | 顯示全部樓層
    原帖由 大圍新跑手 於 2009-3-24 10:13 發表

    嘻嘻....我都係貪過癮玩下,雖然路程好似好長,不過我諗慢慢跑下行下應該唔會太辛苦。hgj091" />" />hj


    我識有人亦都會第一玩.....佢地呢期經常pre-trip....
    佢地話要認路.....因為唔熟路

    升級   0%

    該用戶從未簽到

    發表於 2009-3-24 11:47:31 | 顯示全部樓層
    原帖由 大圍新跑手 於 2009-3-24 10:13 發表

    嘻嘻....我都係貪過癮玩下,雖然路程好似好長,不過我諗慢慢跑下行下應該唔會太辛苦。


    此路線大部份都有行過,有些路段都幾多斜路 + 樓梯喎,記得留力呀...
    同埋有好多分差位,一唔留神就會去了其他地方...

    [ 本帖最後由 cookie97 於 2009-3-24 11:48 編輯 ]

    升級   100%

  • TA的每日心情

    2015-2-11 16:13
  • 簽到天數: 11 天

    [LV.3]偶爾看看II

    發表於 2009-3-24 23:34:06 | 顯示全部樓層

    Round the island 2009.

    大圍兄,

    我都有興趣, 如果唔怕我跑得慢, 可否預埋小弟.

    chengtszhang

    升級   0%

    該用戶從未簽到

    發表於 2009-3-25 00:21:31 | 顯示全部樓層
    原帖由 stanleyhpm 於 2009-3-24 11:36 發表


    我識有人亦都會第一玩.....佢地呢期經常pre-trip....
    佢地話要認路.....因為唔熟路

    原帖由 cookie97 於 2009-3-24 11:47 發表


    此路線大部份都有行過,有些路段都幾多斜路 + 樓梯喎,記得留力呀...
    同埋有好多分差位,一唔留神就會去了其他地方...


    stanley 兄 & cookie ctse:
    好多謝大家提供既資料呀,本來我都想去pre-trip返次,不過已經冇時間啦,到時正式比賽係咪應該會有工作人員同埋指示牌,我諗應該唔會迷路呱。
    我都知好多路段會係斜路、樓梯、甚至係d難行既山路,所以我一定會留力同埋注意安全既,目標都係希望完成全程。

    升級   0%

    該用戶從未簽到

    發表於 2009-3-25 00:31:29 | 顯示全部樓層
    原帖由 chengtszhang 於 2009-3-24 23:34 發表
    大圍兄,

    我都有興趣, 如果唔怕我跑得慢, 可否預埋小弟.

    chengtszhang

    恆恆:
    你都係諗住玩下咋,唔會快得去邊呀,我已經報左名啱啱仲收到佢地個confirmation e-mail。
    原來好正架,唔止有T-Shirt、Certificate、Finisher Medal,22/4晚仲係T.S.T. Mariners Club度有個Award Presentation,到時仲有餐buffet食。
    你有興趣就快d報名啦。

    升級   100%

  • TA的每日心情

    2015-2-11 16:13
  • 簽到天數: 11 天

    [LV.3]偶爾看看II

    發表於 2009-3-25 08:47:56 | 顯示全部樓層

    Round the Island 2009

    大圍兄,

    多謝報料, 我會參加, 今天寄報名表, 目標只是係指定時間內完成賽事.

    chengtszhang

    升級   14.74%

    該用戶從未簽到

    發表於 2009-3-26 18:04:55 | 顯示全部樓層
    原帖由 大圍新跑手 於 2009-3-25 00:21 發表




    stanley 兄 & cookie ctse:
    好多謝大家提供既資料呀,本來我都想去pre-trip返次,不過已經冇時間啦,到時正式比賽係咪應該會有工作人員同埋指示牌,我諗應該唔會迷路呱。
    我都知好多路段會係 ...




    我係新黎跑手Tommy,多多指教,我上年玩過一次,成績唔多好,所以今年再報。
    其實呢個比賽唔會好多有工作人員同埋指示牌,全部依靠印在地上的"藍點"作指示,所以我上年就算有pre-trip都行錯路!
    我想大家要記住大會提供的"行程",因為一個唔覺意就唔知行左去邊。

    升級   0%

    該用戶從未簽到

    發表於 2009-3-26 22:37:03 | 顯示全部樓層
    原帖由 UltraTommy 於 2009-3-26 18:04 發表




    我係新黎跑手Tommy,多多指教,我上年玩過一次,成績唔多好,所以今年再報。
    其實呢個比賽唔會好多有工作人員同埋指示牌,全部依靠印在地上的"藍點"作指示,所以我上年就算有pre-trip都行錯路!
    我想大家要 ...

    唔該使Tommy ching報料,想問下地上的"藍點"清唔清楚?
    Anyway,到時我都會帶埋張大會路線指示,希望唔會行錯路啦。

    升級   0%

    該用戶從未簽到

    發表於 2009-3-26 23:34:42 | 顯示全部樓層
    原帖由 大圍新跑手 於 2009-3-26 22:37 發表

    唔該使Tommy ching報料,想問下地上的"藍點"清唔清楚?
    Anyway,到時我都會帶埋張大會路線指示,希望唔會行錯路啦。


    大圍師兄:

    Hkrunners都有好多人討論緊RTI條路線,你可以參考一下.

    http://www.hkrunners.com/?q=node/2352#comment-16379

    升級   0%

    該用戶從未簽到

    發表於 2009-3-27 00:12:21 | 顯示全部樓層
    原帖由 迪迪仔 於 2009-3-26 23:34 發表


    大圍師兄:

    Hkrunners都有好多人討論緊RTI條路線,你可以參考一下.

    http://www.hkrunners.com/?q=node/2352#comment-16379

    迪迪仔ching:
    唔該使提供有用資料,到時一定會盡力完成比賽。

    升級   100%

  • TA的每日心情

    2015-2-11 16:13
  • 簽到天數: 11 天

    [LV.3]偶爾看看II

    發表於 2009-3-29 22:37:45 | 顯示全部樓層

    round the island

    thank you for the information.

    chengtszhang

    升級   14.74%

    該用戶從未簽到

    發表於 2009-3-31 00:35:18 | 顯示全部樓層
    各位ching,我想問問你地會幾點起步呀?
    您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

    本版積分規則

    香港長跑網

    小黑屋|手機觸屏版|電腦版|Archiver|香港長跑網 |網站地圖

    GMT+8, 2016-12-11 19:59 , Processed in 0.251357 second(s), 28 queries .

    Powered by Discuz! X3.2

    © 2001-2013 Comsenz Inc.

    快速回復 返回頂部 返回列表