香港長跑網  - 長跑長友

 找回密碼
 註冊
搜索
查看: 5596|回覆: 4
打印 上一主題 下一主題

Polar vs Garmin vs Other Brand

[複製鏈接]

升級   50.53%

該用戶從未簽到

跳轉到指定樓層
1#
發表於 2009-3-2 22:28:49 | 只看該作者 回帖獎勵 |倒序瀏覽 |閱讀模式
想買隻高性能的跑步/行山手錶,希望各師兄師姐比意見。

希望有的FUNCTION:

1. 心跳可在全程訓練中RECORD (EG 5秒/10秒INTERVAL),然後過落電腦睇番。
2. 可以度即時的速度,跑左的距離。
3. 可以過番GPS DATA落電腦度,PLOT番落地圖。
4. 可以用得長時間,EG 20小時,可以即時換電都可以接受,好讓長途行山比賽都可使用。

上網見POLAR RS800G3 同GARMIN FORERUNNER 405都好吸引。但係只睇SPEC唔係好知可以做到D乜。
我估POLAR RS800G3可以做到1,2... 至於3,我唔知得唔得。4,我諗可以換電。
GARMIN FORERUNNER 405我估2,3 都得,....1我唔肯定,4就未必得.....
唔知有無其他品牌/MODEL可以滿足到我的要求呢?

我見兩隻錶的錢價都差不多,不過POLAR條BELT好似舒服D,GARMIN就唔駛拎多隻G3 SENSOR好似方便D...

其實我都係估估下,希望各師兄師姐可以比下意見。謝。
+1 0
上一篇︰體育網上電台下一篇︰跑全馬有什麼絛件?

升級   0%

  • TA的每日心情
    開心
    2014-3-27 09:45
  • 簽到天數: 161 天

    [LV.7]常住居民III

    2#
    發表於 2009-3-11 23:25:41 | 只看該作者
    原帖由 runners_hk 於 2009-3-2 22:28 發表
    想買隻高性能的跑步/行山手錶,希望各師兄師姐比意見。

    希望有的FUNCTION:

    1. 心跳可在全程訓練中RECORD (EG 5秒/10秒INTERVAL),然後過落電腦睇番。
    2. 可以度即時的速度,跑左的距離。
    3. 可以過番GPS DA ...



    Polar RS800sd我用過1年多, 近半年轉用Forerunner 405, 希望俾到一D意見俾你.
    1. RS800sd的強處在於心跳比較準確(跟用手測脈膊只差一兩下), Forerunner 405則相差比較多, 但Polar的心跳帶比較麻煩, 一定要將接觸皮膚部份徹底弄濕, 才會感應到, 比較麻煩, 但Garmin的則比較方便, 不用弄濕. 但Polar可以選擇每隔1秒, 5秒, 10秒等測量心跳, Garmin則不可以.
    2. 正如你所講, 其中一個我轉用Garmin的原因, 就是如果要用GPS的話, 一定要挷多一舊野在手臂上, 比較不方便, 如果日常練習或比賽, Garmin就方便得多(因為GPS和手表二合一), 只要挷上心跳帶, 一戴上手表, 就可以出街去. 但Garmin最大的缺點是充一次電如果用GPS的話只可用8小時, 因為我只係玩10公里, 半馬和全馬, 長課都只係30多K, 問題不大, 但如果如你所講玩行山, 長時間比賽, 則Polar的G3用AAA電可用20小時, 又可以換電(當然手表可以自己換電), 而Garmin只可充電, 又只可用特製的connector充電, 比較不方便, 而且二合一的關係, GPS扯乾晒d電, 就連手表都無得用了. 還有一點, Polar G3除了要等時間取衞星訊號外, 還要和手表配對, 還要個人要移動才容易配對成功, 但forerunner就只需取到衞星訊號就ok.
    3. Garmin防水不太好, 說明書說只可係1m水深用30分鐘, 如果只玩長跑, 甚至跑時有大雨, 問題都不大,如果玩三項鐵人的話, 就大問題了, 這方面, RS800sd就好得多, 50米防水.

    至於你所講的2,3點, 兩隻牌子都可以做到, 但Garmin好處是如果用GPS的話可配合Google地球使用, 你跑過那段路都可以準確地反映出來, 每一點測量的點都可以click一click而睇到果一刻的pacing, 心跳, 跑過的距離等資料, 我用過很多次都覺得好好用.

    Polar同Garmin都是跑步表中的表表者, 如果你只玩長跑, 同埋你想在跑中看到不同的資料, 如心跳, 圈速, 卡路里等等的資料(有廿幾三十項), 而且可以tailor made, 最多三組, 每組三個欄位, 自由配搭, 加上比較準確的GPS(始終Garmin是GPS的專家), 你可選Forerunner 405, 如果你除了跑步外, 又玩三項, 又要長時間用gps, 則Polar RS800sd會好一點(表同gps都可自由換電)

    希望以上的資料可幫到你 (希望你唔好覺得煩 )

    升級   50.53%

    該用戶從未簽到

    3#
     樓主| 發表於 2009-3-12 22:38:36 | 只看該作者
    非常感謝CHING/CTSE的回應。

    咁即係話其實GARMIN/POLAR兩只錶都可以做到RECORD 心跳/GPS位置。
    但係GARMIN就方便D:
    1. 唔駛帶多舊野
    2. 可即時用在GOOGLE MAP

    不過一講到長途賽,GARMIN的電池就是一大缺點。而呢個亦都係一個好致命的缺點。

    順帶多問一句,如果我唔怕煩,自己揾軟件搞,可唔可以都將行過的路線PLOT返係地圖度呢?
    如果可以的話,我諗我會PREFER POLAR RS800G3

    唔知咁多位師兄師姐,知唔知邊度買POLAR RS800G3會平D呢?謝。

    升級   0%

  • TA的每日心情
    開心
    2014-3-27 09:45
  • 簽到天數: 161 天

    [LV.7]常住居民III

    4#
    發表於 2009-3-13 12:39:06 | 只看該作者
    原帖由 runners_hk 於 2009-3-12 22:38 發表
    非常感謝CHING/CTSE的回應。

    咁即係話其實GARMIN/POLAR兩只錶都可以做到RECORD 心跳/GPS位置。
    但係GARMIN就方便D:
    1. 唔駛帶多舊野
    2. 可即時用在GOOGLE MAP

    不過一講到長途賽,GARMIN的電池就是一大缺點 ...


    兩隻牌子都有佢既專用軟件, 至於你想將路徑轉去地圖, 我就建議用Garmin比較方便, 因為佢同Google Earth配套, Google Earth算係幾普遍的, 亦非常容易使用, 好多人都會用過.

    如果你真係想買POLAR, 去馬拉松或Gigasports(同一集團), 有九折, 比較抵同有信心

    如果買Garmin, 可去香港攀山訓練中心(旺角), 毅成(旺角), 或旅行家(灣仔)買.

    [ 本帖最後由 leehyalbert 於 2009-3-13 12:44 編輯 ]

    升級   73%

    該用戶從未簽到

    5#
    發表於 2009-3-13 13:01:36 | 只看該作者
    兩位師兄,

    其實小弟都係到搵緊D可以度GPS的工具, 唔知大家對 Nokia /Others 啲 GPS 電話 又點睇呢 ?
    佢可以:
    1. 心跳可在全程訓練中RECORD (EG 5秒/10秒INTERVAL),然後過落電腦睇番-->我唸手提電話未必得
    2. 可以知道速度,跑左的距離--> 不過唔知係咪即時/準確度
    3. 可以過番GPS DATA落電腦度,PLOT番落地圖。 --> 我睇啲報導話手機果啲可以在旅行時記錄, 然後番來出一份行程回顧, 想問一下手錶可不可以做到 !? (我唸理論上應該ok, 但佢地又冇用這個做 selling point)
    4. 可以用得長時間,EG 20小時,可以即時換電都可以接受,好讓長途行山比賽都可使用。 --> 手機換電好方便

    而且佢仲可以...
    1. 一路跑一路聽音樂
    2. 同外界保持聯絡

    More info in
    https://www.longrun.hk/forum/viewthread.php?tid=2332&extra=page%3D1

    唔知大家又點睇呢 ?
    您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

    本版積分規則

    香港長跑網

    小黑屋|手機觸屏版|電腦版|Archiver|香港長跑網 |網站地圖

    GMT+8, 2024-4-24 16:56 , Processed in 0.256953 second(s), 24 queries .

    Powered by Discuz! X3.2

    © 2001-2013 Comsenz Inc.

    快速回復 返回頂部 返回列表