香港長跑網  - 長跑長友

 找回密碼
 註冊
搜索
樓主: leefs

你今日跑咗未?…

[複製鏈接]

升級   0%

該用戶從未簽到

發表於 2008-7-12 00:17:14 | 顯示全部樓層
妳來, 我便走了. 通常8點幾離開

越夜越多人

[ 本帖最後由 obaanc 於 2008-7-12 00:18 編輯 ]

升級   100%

  • TA的每日心情
    開心
    2016-7-24 07:18
  • 簽到天數: 83 天

    [LV.6]常住居民II

    發表於 2008-7-12 00:25:32 | 顯示全部樓層

    升級   100%

  • TA的每日心情
    擦汗
    2013-10-5 21:02
  • 簽到天數: 1 天

    [LV.1]初來乍到

     樓主| 發表於 2008-7-12 00:28:13 | 顯示全部樓層
    原帖由 零下十度 於 2008-7-12 00:01 發表

    有都唔出奇喔 .我跑開8:30pm左右.
    一.三.五都有可能會跑伽


    雪花姐姐﹕
    你地今晚"例會"多唔多人跑啊?
    我今晚成12點至放工返屋企…

    升級   100%

  • TA的每日心情
    開心
    2016-7-24 07:18
  • 簽到天數: 83 天

    [LV.6]常住居民II

    發表於 2008-7-12 15:29:30 | 顯示全部樓層
    原帖由 leefs 於 2008-7-12 00:28 發表


    雪花姐姐﹕
    你地今晚"例會"多唔多人跑啊?
    我今晚成12點至放工返屋企…  

    暴露左身份添 呵呵!!有d乜e郁都走唔過大人對法眼
    個場就幾時都甘多人在跑.

    升級   0%

    該用戶從未簽到

    發表於 2008-7-12 17:39:26 | 顯示全部樓層
    原帖由 零下十度 於 2008-7-12 00:25 發表

    師姐你甘早走.個場真系越夜越精彩


    我驚太精彩, 都係早d跑完, 早d閃

    升級   0%

    該用戶從未簽到

    發表於 2008-7-12 18:32:54 | 顯示全部樓層
    你哋就好啦!我哋大埔個塲就無咁精采lu!

    升級   100%

  • TA的每日心情
    開心
    2016-7-24 07:18
  • 簽到天數: 83 天

    [LV.6]常住居民II

    發表於 2008-7-12 19:07:38 | 顯示全部樓層
    原帖由 Alfred 於 2008-7-12 18:32 發表
    你哋就好啦!我哋大埔個塲就無咁精采lu!

    師兄你不如轉過來斧山跑啦..個場真系好好好好好好精彩伽

    升級   100%

  • TA的每日心情
    擦汗
    2013-10-5 21:02
  • 簽到天數: 1 天

    [LV.1]初來乍到

     樓主| 發表於 2008-7-12 22:24:02 | 顯示全部樓層
    原帖由 零下十度 於 2008-7-12 15:29 發表

    暴露左身份添 呵呵!!有d乜e郁都走唔過大人對法眼
    個場就幾時都甘多人在跑.


    雪花姐姐嚟咗呢度,
    可以將你地一,五晚的聚會或其他約跑,張貼於本網內"發揚光大"…

    升級   100%

  • TA的每日心情
    擦汗
    2013-10-5 21:02
  • 簽到天數: 1 天

    [LV.1]初來乍到

     樓主| 發表於 2008-7-12 22:29:17 | 顯示全部樓層
    原帖由 零下十度 於 2008-7-12 19:07 發表

    師兄你不如轉過來斧山跑啦..個場真系好好好好好好精彩伽


    雪花姐妹幾時會整翻个頭像,唔好成日見你得个"鬼影"…jhk" />" />

                                   
    登錄/註冊後可看大圖


    [ 本帖最後由 leefs 於 2008-7-12 22:33 編輯 ]

    升級   0%

    該用戶從未簽到

    發表於 2008-7-13 12:19:54 | 顯示全部樓層

    回復 107# 的帖子

    多謝師姐邀請,希望有機會啦。

    升級   40.15%

    該用戶從未簽到

    發表於 2008-7-13 13:24:56 | 顯示全部樓層
    我發現虎山呢個場有都幾多魔人,大約8點多會有10多位裸上的師兄(唔係同一時間出現),跑得好鬼快既均速長跑......

    我發現一樣幾搞笑就係:
    佢地通常跑第一線,如果有人係佢地面前,佢地會大喝一聲: 唔該!
    少膽d都俾佢地嚇一跳,我從休息區都聽到,真係夠聲氣,呵呵

    升級   100%

  • TA的每日心情
    開心
    2016-7-24 07:18
  • 簽到天數: 83 天

    [LV.6]常住居民II

    發表於 2008-7-13 13:44:41 | 顯示全部樓層
    原帖由 leefs 於 2008-7-12 22:29 發表


    雪花姐妹幾時會整翻个頭像,唔好成日見你得个"鬼影"…jhk" />" />jhk" />" />
    http://hk.wrs.yahoo.com/_ylt=A3xsaC_Hw3hI_ckAc5m.ygt./SIG=12995fipn/EXP=1215960391/**http%3A//static.flickr.com/1 ...

    多謝師兄.,朵花好令啊.. 真系襯晒在下
    其實我唔識點搞上去伽. .唔知點解又比我整到.好開心啊

    升級   100%

  • TA的每日心情
    開心
    2016-7-24 07:18
  • 簽到天數: 83 天

    [LV.6]常住居民II

    發表於 2008-7-14 23:57:33 | 顯示全部樓層
    個天成晚落雨.今日冇跑到

    升級   40.15%

    該用戶從未簽到

    發表於 2008-7-16 21:40:30 | 顯示全部樓層
    今日呢 ~.~
    晚時8點左右跑完,然後係入口位休息下啦....
    發現有位人兄長登度坐,期間自言自語,但兩耳冇一隻藍牙掛著.....
    怕怕....打道回府算了........

    哈哈.順便問下大家,平均虎山一圈你地既均速時間是多少(at least 維持30mins或以上)?

    升級   100%

  • TA的每日心情
    擦汗
    2013-10-5 21:02
  • 簽到天數: 1 天

    [LV.1]初來乍到

     樓主| 發表於 2008-7-16 22:19:27 | 顯示全部樓層
    原帖由 ilove619 於 2008-7-16 21:40 發表
    今日呢 ~.~
    晚時8點左右跑完,然後係入口位休息下啦....
    發現有位人兄長登度坐,期間自言自語,但兩耳冇一隻藍牙掛著.....
    怕怕....打道回府算了........

    哈哈.順便問下大家,平均虎山一圈你地既均速時間是多少(at ...


    我今晚8點半跑完,你可能見到我!
    我走了7公里用35'04",即2'11.5"走一个外圈X16个…

    升級   40.15%

    該用戶從未簽到

    發表於 2008-7-17 22:02:07 | 顯示全部樓層
    原帖由 leefs 於 2008-7-16 22:19 發表


    我今晚8點半跑完,你可能見到我!
    我走了7公里用35'04",即2'11.5"走一个外圈X16个…

    下......死啦....我發現唔到你既~/~  唔通師兄你既速度已高於眼睛所睇到之外
    話時話,2'11.5"走一个外圈X16. 速度算好很快的呢,唔知幾時可以一會師兄你呢...
    師兄你不如係度跑緊時,一路大叫 : ILove619 你係邊,係邊度 etc! (當練多一種氣,有利於比賽啊! )

    今日虎山行8點左右又完...休休下....發現有一位裸上既小朋友,佢頂多3歲,跑起黎好有小巨人 feel.......好正....偷笑中 ......呵呵呵....

    升級   0%

    該用戶從未簽到

    發表於 2008-7-18 10:48:14 | 顯示全部樓層
    原帖由 leefs 於 16-7-2008 22:19 發表


    我今晚8點半跑完,你可能見到我!
    我走了7公里用35'04",即2'11.5"走一个外圈X16个…


    ilove619兄好易認, 小弟雖然未見過ilove619兄, Alan兄可睇下有冇著Mofork跑鞋既C兄就知可能係ilove619兄. 因為此牌子較少C兄著, 同一時間地點相撞率較低.

    升級   0%

    該用戶從未簽到

    發表於 2008-7-18 10:53:14 | 顯示全部樓層
    Mofork...呂良偉做代言人喎...當年.

    升級   40.15%

    該用戶從未簽到

    發表於 2008-7-18 21:59:13 | 顯示全部樓層
    原帖由 Gills 於 2008-7-18 10:48 發表


    ilove619兄好易認, 小弟雖然未見過ilove619兄, Alan兄可睇下有冇著Mofork跑鞋既C兄就知可能係ilove619兄. 因為此牌子較少C兄著, 同一時間地點相撞率較低.

    哈哈,唔好認我既鞋,因為我對mofork係模仿 味精濃既馬蹄鐵,so 師兄們都好難認到我.....
    我最易認就係心口個黃石(圖中個件),唔好認我著黑超個樣,我從黎都唔帶黑蕉跑 ~ .~ ,除非下午太陽過烈啦

    升級   100%

  • TA的每日心情
    開心
    2016-7-24 07:18
  • 簽到天數: 83 天

    [LV.6]常住居民II

    發表於 2008-7-28 23:30:49 | 顯示全部樓層
    我返左泥啦. 今晚剛好跑完就落雨
    斧山個場真系幾時都甘熱鬧
    您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

    本版積分規則

    香港長跑網

    小黑屋|手機觸屏版|電腦版|Archiver|香港長跑網 |網站地圖

    GMT+8, 2019-8-18 17:43 , Processed in 0.149795 second(s), 22 queries .

    Powered by Discuz! X3.2

    © 2001-2013 Comsenz Inc.

    快速回復 返回頂部 返回列表