香港長跑網  - 長跑長友

 找回密碼
 註冊
搜索
123
返回列表 發新帖
樓主: tomcat
打印 上一主題 下一主題

莊曉陽﹕一流城市風景 二流的馬拉松

[複製鏈接]

升級   67.67%

該用戶從未簽到

41#
發表於 2010-2-28 03:20:16 | 只看該作者
夜晚搞其實都有得諗架!布拉格好似有個晚上跑,挪威Tromso北極光半馬係,西班牙畢爾包馬一定係,威尼斯附近也有一個晚上跑的馬。

升級   73.7%

該用戶從未簽到

42#
發表於 2010-2-28 04:03:31 | 只看該作者
其實未去外國跑前,我都覺得,香港有得跑算係咁啦,再插下連跑也無得跑!但去過外國睇下人地點搞,識多些有外國經驗的資深跑手,有比較和參照後,就發現香港條賽道原來係咁悶了。香港身為國際都會,是否也應該有一個,及得上倫敦、紐約和東京的馬?


你咁講,我呢隻井底之蛙都真係好希望可以去見識一下。

中間有花灑淋水降溫,香港街道有咁多消房喉,攞水一D都唔難,技術問題係解決得到的


呢個問題之前又真係無諗過,其實去到港島區,已經係比賽尾段,又應該會出左太陽,沿途灑水,都會有D幫助!

香港地鐵點解咁有效率?因為遲到五分鐘,就變成新聞。


你又有你的道理,不過見大會年年俾人鬧,我又Feel到佢地不斷諗緊辦法去改善,所以也把我自己的感覺同大家分享。

升級   6.85%

  • TA的每日心情
    開心
    2013-10-5 16:12
  • 簽到天數: 1 天

    [LV.1]初來乍到

    43#
    發表於 2010-2-28 09:14:34 | 只看該作者

    回復 39# 的帖子

    hychong 兄,我都想好似你咁去外國跑吓、見吓世面
    可惜冇錢、冇時間
    都係priority 問題

    升級   0%

    該用戶從未簽到

    44#
    發表於 2010-2-28 09:49:40 | 只看該作者


    You can try Xiamen Marathon.

    It is one of the biggest marathon race in China and I think the race is excellent.

    The course is flat and there are hundreds of supporter to cheer you up along the WHOLE course.

    升級   67.67%

    該用戶從未簽到

    45#
    發表於 2010-2-28 10:53:08 | 只看該作者
    iceberg99君,東京都好值得去的,我都未去過,但朋友的評價都好好,日本都叫近近地。廈門都叫做中國最好的馬拉松架!

    升級   5.8%

    該用戶從未簽到

    46#
    發表於 2010-2-28 11:47:15 | 只看該作者
    10K 好明顯係比香港人跑, 都無乜外國跑手參加.
    對我呢D想跑下步, 但42K又無可能跑到既人, 10K真係令我KEEP住跑步, 人都健康D.
    所以呢, 我仍然希望有10K跑
    雖然10K無乜國際認可性,... 我估..


    不過呢, 我覺得跑東廊好悶, 黑媽媽無景睇. 兩邊只係海(又無燈飾)同高樓大廈
    我覺得跑尖咀去西環好玩D. 雖然有西隧長斜, 但ENJOY D啦.

    升級   25.79%

    該用戶從未簽到

    47#
    發表於 2010-2-28 12:34:13 | 只看該作者
    原帖由 mander.lala 於 2010-2-28 11:47 發表
    10K 好明顯係比香港人跑, 都無乜外國跑手參加.
    對我呢D想跑下步, 但42K又無可能跑到既人, 10K真係令我KEEP住跑步, 人都健康D.
    所以呢, 我仍然希望有10K跑
    雖然10K無乜國際認可性,... 我估..


    不過呢, 我 ...


    10K 既路段真係麻麻地......成場都係公路又黑又少人打氣好鬼悶, 只要唔洗搭巴士下年都係報半馬, 起馬可以跑過海

    升級   0%

    該用戶從未簽到

    48#
    發表於 2010-2-28 13:38:48 | 只看該作者
    原帖由 lawrence0810 於 2010-2-28 12:34 發表


    10K 既路段真係麻麻地......成場都係公路又黑又少人打氣好鬼悶, 只要唔洗搭巴士下年都係報半馬, 起馬可以跑過海


    I can tell you that it's just the same for HM or FM.

    There is no supporter.

    You run on the highway which is surrounded by sound barriers, and the ventilation in the tunnel is bad.

    After the tunnel, you just run up and down and up again till finish.

    Not funny at all.

    升級   18.8%

    該用戶從未簽到

    49#
    發表於 2010-2-28 15:01:13 | 只看該作者
    西隧長命斜,結果無法吸引全世界最頂尖的跑手參加,最頂尖的跑手寧可選擇平坦的賽道,以增加破世界紀錄的機會
    頂尖跑手會怕條斜路

    升級   67.67%

    該用戶從未簽到

    50#
    發表於 2010-2-28 23:49:58 | 只看該作者
    最精英的運動員,一年只會重鎚出擊少數賽事,當然要揀最有機會破世界紀錄,獎金最豐富的賽事了。

    升級   68.8%

    該用戶從未簽到

    51#
    發表於 2010-3-1 19:13:19 | 只看該作者
    認識有位前輩年去一次日本跑比賽,佢話香港果個同國真係差勁一點,無論在無分同安排

    升級   41.33%

  • TA的每日心情
    鬱悶
    2015-9-29 16:34
  • 簽到天數: 2 天

    [LV.1]初來乍到

    52#
    發表於 2010-3-3 11:03:19 | 只看該作者
    原帖由 麥麥 於 2010-2-26 18:50 發表


    terry師兄的觀點令我腦海浮現一個問題:香港是一個小數服從多數的社會嗎?




    一般而言,沉默大多數default係跟從小數

    升級   93.4%

    該用戶從未簽到

    53#
    發表於 2010-3-3 14:58:29 | 只看該作者
    我今年11月初打算報名時,渣打全馬已經全滿。我跑過四年,每年都在十一月中報名的,真想不到今年這麼快滿額。現在香港的Nike 10K, Mizuno 半馬,都在第一天滿額。雖然從十一月起,差不多每個星期都有賽事,但就算很小型的比賽都滿的,參賽者數百人到過千人。

    香港的跑步活動,誰都想不到只是十年間,可以這樣快的流行起來, 我在92年第一次參加渣打10公里到現在, 發覺比賽越來越多, 每個比賽參加者數百人至過千人, 什至在炎熱的暑假, 現在都有比賽.  


    到今天, 我已 跑過四次渣打全馬, 渣打的精彩是青馬橋和汀九橋, 還有就是從青衣回程一直跑至西隧的又長又闊的高速公路, 至於過了西隧後的連綿起伏的天橋, 想真又是我的至愛, 那是把馬拉松的興奮推到了極點.  

    如果想多享受郊野風光, 我最喜愛的兩個半馬是MIZUNO在大尾督的比賽, 和在西貢郊野公園的中國沿岸. 此外, 還有很多十公里, 十五公里, 或者只是幾里對象為少年兒童的, 我也曾與孩子一起參加.  
    我們的選擇真的夠多.


    不過香港的比賽是沒有人為你打氣的, 幸好離昋港不遠的廈門有全中國最熱情的市民為你打氣, 我2006年跑過一次, 感受很好. 近兩年也去過上海和澳門, 換個新的賽道, 總有新鮮的感受.

    今年跑不到渣打,
    改了參加全世界最直最平的賽事, 鄭開馬拉松 .
    相信國內的馬拉松比賽將來會更多, 我們不愁沒有好去處.


    [ 本帖最後由 alfredyu 於 2010-3-3 15:31 編輯 ]
    您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

    本版積分規則

    香港長跑網

    小黑屋|手機觸屏版|電腦版|Archiver|香港長跑網 |網站地圖

    GMT+8, 2024-4-20 15:24 , Processed in 0.329550 second(s), 22 queries .

    Powered by Discuz! X3.2

    © 2001-2013 Comsenz Inc.

    快速回復 返回頂部 返回列表