香港長跑網  - 長跑長友

 找回密碼
 註冊
搜索
查看: 4292|回覆: 18
打印 上一主題 下一主題

星期日明報,如果由我來搞馬拉松...莊曉陽

[複製鏈接]

升級   67.67%

該用戶從未簽到

跳轉到指定樓層
1#
發表於 2010-2-28 23:56:00 | 只看該作者 回帖獎勵 |倒序瀏覽 |閱讀模式
http://news.mingpao.com/20100228/vzb1h.htm
+1 0
上一篇︰2010渣打馬拉松 by cc - part1 & 2下一篇︰渣打馬拉松 2010 - 全馬駱克道 - Photo by Rebecca

升級   82.33%

該用戶從未簽到

2#
發表於 2010-3-1 10:57:53 | 只看該作者
如果好似佢講既咁,真係好正~

不過太"夢想"啦....

升級   100%

  • TA的每日心情
    開心
    2014-9-20 15:03
  • 簽到天數: 1 天

    [LV.1]初來乍到

    3#
    發表於 2010-3-1 12:01:57 | 只看該作者
    莊兄的意見我非常同意,尤其是覺得賽會欠缺熱誠,似乎渣馬是例行公事,一切都照舊、翻抄,T-恤一樣(唯一是改左年份),電視廣告都翻炒。

    好多安排都不是為推廣全城運動,例如設時限,令新手不能以自己的步速完成賽事,我中段放慢,到25K後已成為後排,各補給站已陸續關閉,香蕉固然無,水也剩下很少,好像要懲罰你跑得慢,阻住清場。講到清場真係快手,我在奧運站時竟然有架貨VAN駛入嚟賽道搬物資,工作人員是截停我,而不是截停架車,究竟是賽跑還是賽車?有冇尊重過跑手呢?

    捱過西隧後雙腳已磨損,決定放棄,預備做網中人,想搵救護員攞塊膠布,在快到港澳碼頭時,見到有救護員,但只見他們急急地收拾行裝,速步離開,我嗌也嗌不住,又有一種被遺棄的感覺。

    所以要藉馬拉松推廣全民運動(可能是我一廂情願,這並非大會的目的),應該先要尊重一下能力較弱的跑手,多點照顧、鼓勵和支持,才能吸引更多人參與長跑活動。有機會我都要到外地參與下真正的馬拉松體育運動。

    升級   100%

  • TA的每日心情
    開心
    2019-12-13 12:43
  • 簽到天數: 789 天

    [LV.10]以壇為家III

    4#
    發表於 2010-3-1 12:30:37 | 只看該作者
    好方法呀
    同地產商一齊搞

    未吹有西九藝術區之前
    邊有聽過地產商搞藝術呀

    政府吹個
    東九龍運動區
    咁d地產商很快很重視運動

    Kin in Running

    [ 本帖最後由 shogikin 於 2010-3-2 16:26 編輯 ]

    升級   83.68%

  • TA的每日心情
    開心
    2015-3-31 13:49
  • 簽到天數: 1 天

    [LV.1]初來乍到

    5#
    發表於 2010-3-1 15:01:55 | 只看該作者
    呢位莊生資料準備好似麻麻......
    "誰是我們馬拉松的搞手?我們也不知道。他們是誰?有沒有到外國考察一流的比賽?他們跑什麼成績?甚至有沒有參加過馬拉松比賽?"-----場刊有講.

    升級   67.67%

    該用戶從未簽到

    6#
     樓主| 發表於 2010-3-1 15:13:20 | 只看該作者
    Kalok君,謝謝補充!

    我沒有參與渣打馬拉松,沒有機會收到場刊。我是看過網站才行文,但裡面找不到有介紹主辦者的資料。是否也應該在網站上講呢?

    若果有經驗,是否更應該妥善一點呢?看到跑手辛苦,真係好唔開心,香港跑手應該有更好的比賽。

    升級   21.15%

    該用戶從未簽到

    7#
    發表於 2010-3-1 18:44:01 | 只看該作者
    渣打果邊話 係新年後攪係因為
    怕封左d主要幹線會對物流有影響喎........

    剛剛睇有線就有個議員出泥講話
    星期日封~跟本對佢地物流完全無影響

    升級   30%

    該用戶從未簽到

    8#
    發表於 2010-3-2 10:03:55 | 只看該作者
    賣名額比慈善團體呢個做法幾好, 可行性應該都係最大.
    改賽道改時間, 佢地會做o既機會微乎其微.

    升級   28.95%

    該用戶從未簽到

    9#
    發表於 2010-3-2 10:56:42 | 只看該作者
    我覺得年年渣打馬拉松都加名額係有d重量不重質,
    如果賣比慈善機構,參賽者要價高者得,
    未嘗唔係一個控制人數之餘又賦予比賽更大意義既方法。

    但話分兩頭,香港咁細既地方成日都話要爭咩咩城市第一、地區第一等等,
    我自己係有「以有涯隨無涯」既感覺。
    香港地資源就得咁多多,醫療、經濟、文化、體育、教育…
    認真數分分鐘仲多十樣八樣,樣樣都要搞,
    邊得咁多資源滿足咁多要求,所以講到尾都係優先問題,
    時間未到就算點講都無用。
    同埋依家跑上公路其實都塞人,如果跑市區塞人情況會唔會仲嚴重呢?

    升級   18.8%

    該用戶從未簽到

    10#
    發表於 2010-3-2 11:10:26 | 只看該作者
    唔敢話無可能,但筆者建議條賽道成功舉辦嘅機會真係大家都知有幾大,尋日睇報紙已經有舖頭話無晒生意,賽後亦唔見有跑手幫襯,要成功爭取跑入鬧市,首先都係要解決咗商舖嘅利益問題,邊個做得到

    升級   82.33%

    該用戶從未簽到

    11#
    發表於 2010-3-2 11:32:25 | 只看該作者
    原帖由 utt 於 2010-3-2 10:56 發表
    我覺得年年渣打馬拉松都加名額係有d重量不重質,
    如果賣比慈善機構,參賽者要價高者得,
    未嘗唔係一個控制人數之餘又賦予比賽更大意義既方法。

    但話分兩頭,香港咁細既地方成日都話要爭咩咩城市第一、地區第一等 ...

    但搞搞下會唔會變左質,窮人連馬拉松都冇得跑呢....??

    升級   28.95%

    該用戶從未簽到

    12#
    發表於 2010-3-2 12:05:13 | 只看該作者
    原帖由 kofelix 於 2010-3-2 11:32 發表

    但搞搞下會唔會變左質,窮人連馬拉松都冇得跑呢....??

    所謂價高者得其實係指籌款額,當然唔係話搞個拍賣會啦
    同埋馬拉松/長跑比賽其實仲有好多選擇丫,
    睇唔到話非渣打唔跑既理由。

    升級   77.6%

    該用戶從未簽到

    13#
    發表於 2010-3-2 12:06:20 | 只看該作者
    我不敢講賽事無械可擊, 但渣打變得一無是處或二流, 我就覺得對策劃的工作人員不太公平. 至少由十公里與半馬全馬分流, 到今年有昂船洲大橋, 每項都是得來不易的改變.

    我認識一個大肥仔, 差不多三百多磅, 在很多精英或跑得快的朋友眼中, 佢係一個阻街份子, 但係佢最後用 1 小時 45 分完成人生第一個 10 公里, 獲得身邊朋友一致驚嘆及好評.

    但若果用左另外一些方法, 大家可能會跑得輕鬆 D, 會開心 D, 但係我呢位朋友就未必有機會參加, 因為價高者得, 要籌到一千幾百才可以參加, 你可以話佢市儈, 但這就是香港人的心態.... 今年我唔知道佢出年會唔會再黎, 但至少現行方法佢都有機會來一次, 縱然是趁熱鬧的心態, 佢都獲得一次運動的機會.

    我自已不幸都是網中人, 差幾分鐘過不了西隧一關, 那一刻我以參加者身份去想, 要我上車都好唔開心. 但乘巴士回維園途中, 中環與灣仔一帶真是塞實得很利害, 真係比我行返去仲快, 但那一刻我又以乘客身分去睇, 有無搞錯...

    其實兩個睇法係咪可以求同存異, 互相體諒呢 ?

    在普及運動領域上, 渣打是現時全港難得一個有五六萬人參加的運動盛事, 當中涉及參加者及不參加者的不同需要. 我雖然不是先知, 但都估計到策劃時的難度. 在多元化的社會, 提出及接受批評有時無可避免, 但都應該多接受及別人不同的需要..包括贊助商, 工作人員, 食肆老闆, 交通使用者, 精英與步兵, 大家都一定有他支持及不支持的理由......但假使大家都只站在自已的角度去睇自已的需要, 不嘗試去了顧及他人的感受, 我想這才是一個很可悲的城市.

    [ 本帖最後由 colemen 於 2010-3-2 16:32 編輯 ]

    升級   59.8%

    該用戶從未簽到

    14#
    發表於 2010-3-2 12:54:19 | 只看該作者
    香港成年都唔係得渣打一個賽事,大把10K比賽,點解係要o係渣打先挑戰自己?
    唔明
    如果唔限制數量,只係重量不重質,出現大量志在東廊散步,影相的人,同百萬行無分別,
    令有心pb的人望門興嘆

    相反,香港全馬及半馬的賽事唔多,集中搞好仲好,
    賽道如何,舉行的時間如何,小弟個人覺得不是最重要,
    因為呢d都係跑手的挑戰之一,要去克服,
    有人話因為賽道,天氣,令自己唔可以完成比賽,唔可以pb
    咁唔通今年冇人完成比賽,冇人pb?問題o係邊?
    我唔否認賽道同天氣有重要的影響,
    但自身的鍛鍊,下多少工夫,一落場,就o厄唔到人

    有時d人話政府淨係識得學外國,照搬過o黎,
    將旅遊景點學似外國,冇自己本土特色,
    咁本土的馬拉松又如何呢?
    (呢度唔係只講渣打,香港唔係只有一個渣打馬拉松)


    升級   45.6%

    該用戶從未簽到

    15#
    發表於 2010-3-2 14:07:20 | 只看該作者
    原帖由 colemen 於 2/3/2010 12:06 發表
    我不敢講賽事無械可擊, 但渣打變得一無事處或二流, 我就覺得對策劃的工作人員不太公平. 至少由十公里與半馬全馬分流, 到今年有昂船洲大橋, 每項都是得來不易的改變.

    我認識一個大肥仔, 差不多三百多磅, 在很多精 ...


    100% agree with Colemen Ching. For Tokyo Marathon, their route is also run into the city.

    升級   40.67%

    該用戶從未簽到

    16#
    發表於 2010-3-2 16:08:24 | 只看該作者
    條LINK過左期, 睇唔到! 可唔可以QUOTE出黎?

    升級   7.45%

    該用戶從未簽到

    17#
    發表於 2010-3-2 16:25:49 | 只看該作者
    (支持)頂!
    原帖由 colemen 於 2010-3-2 12:06 發表
    我不敢講賽事無械可擊, 但渣打變得一無事處或二流, 我就覺得對策劃的工作人員不太公平. 至少由十公里與半馬全馬分流, 到今年有昂船洲大橋, 每項都是得來不易的改變.

    我認識一個大肥仔, 差不多三百多磅, 在很多精 ...

    升級   67.67%

    該用戶從未簽到

    18#
     樓主| 發表於 2010-3-2 16:33:24 | 只看該作者
    謝謝各位討論,至少是拋磚引玉了。

    首先是引入籌錢,是否令窮人無得參加的問題。首先,全馬其實只有8000名額,加到16000,8000要籌錢,大家一樣有參加機會。反正10K不同賽道,擇日再搞又得,10K籌錢,可以籌得仲多添,多人想玩10K嘛。

    而且香港仲有其他短比賽,亦照顧到其他人需要。倫敦係,若連續五年抽唔到簽,第六年唔駛抽直入。

    引入籌款的理由是,正正是為了令封路、塞車變得合理,令大家接受,因為呢項賽事,的確可以回饋其他,唔參加的人。馬拉松唔單止係呢幾萬人玩,同時也變成一項公益活動,其他香港市民也簡接受惠,令大家的汗和淚有多一份意義。

    至於生意問題,若果賽道放市中心,等大家都可以出來打氣,每個跑手有四五個朋友出來打氣,講緊的係20幾萬人,還有湊熱鬧,有如一項大型花車巡遊之類的活動,同睇煙花差唔多。咁,打氣的人,係咪都要食野買野呢?係咪都有商機?

    塞人的問題,倫敦街道仲窄,但係46000馬拉松,頭幾公里會密些。

    只有將馬拉松的效應發大,令城市,居民和政府睇到效益,咁樣先叫得郁政府去封路。至於如何爭,要睇睇搞手有幾多意志了。

    我以前未去外國跑,都覺得香港算係咁,再插連跑都無得跑。但試過後,又的確發現,有高些要求係應該。

    點解香港地鐵咁有效率?因為遲五分鐘都係新聞。點解意大利皮鞋咁好?因為意大利人對手工挑剔。

    跑手有多些壓力給賽會,賽會進步些,得益的係大家,香港跑手咁認真,值得有搞得更好的比賽。

    升級   67.67%

    該用戶從未簽到

    19#
     樓主| 發表於 2010-3-2 17:26:05 | 只看該作者
    或可以去我的blog, somewhereintheplanet.blogspot.com


    還有一點想補充。

    要改善馬拉松,一定要讓政府認同,馬拉松的效益是全城受惠。

    若果馬拉松的定位,是首要讓跑手拼PB,把活動精英化,減少不夠認真練習的跑手,你便要說服政府:「為甚麼要封這麼多道路,給一小部份精英跑手?」結果很可能是,政府只會給你一些條件更差的賽道,因為不值得為小部份人封路。

    所以,一定要馬拉松普及化,讓慢跑手、要多些時間完成的跑手,都有機會參與,讓活動成為大眾活動,才有多點理由要政府配合。

    我提出的意見,只是希望借外國大城市的經驗,說明馬拉松是可以既有商業效益,跑手又過癮,其他市民又可以受惠,這樣才可以推得郁政府。

    倫敦馬拉松是party,但也是英雄地,名將在這裡破世界紀錄。搞party和運動,其實未必有衝突的。

    謝謝!
    您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

    本版積分規則

    香港長跑網

    小黑屋|手機觸屏版|電腦版|Archiver|香港長跑網 |網站地圖

    GMT+8, 2024-4-25 09:58 , Processed in 0.227498 second(s), 24 queries .

    Powered by Discuz! X3.2

    © 2001-2013 Comsenz Inc.

    快速回復 返回頂部 返回列表