Ting5 發表於 2018-12-31 17:11:28

14釘跑步日誌~橫琴馬拉松 2018

本帖最後由 Ting5 於 2019-4-4 15:04 編輯

https://www.facebook.com/groups/www.longrun.hk/permalink/543939079456556/
14釘跑步日誌~橫琴馬拉松 2018
終於有得跑港珠澳,雖然冇得跑大橋,不過去跑吓、去玩吓都好吖。


因為今個月巳跟了長跑網跑了廣州全馬和汕頭半馬,雖然今次我有全馬隊際免費配額(多謝長跑網),都唔好咁 chur,都係自費玩吓半馬好啲、輕鬆啲。

網上有好多對橫琴馬拉松嘅負面評價,我過來人也講吓先~

1. 個 Expo 唔吸引,冇乜嘢行,冇乜嘢靚景影相。

2. 件大會賽衫係李寧,淺藍色,但係一啲都唔靚(好似大年初一跑嗰件賽衫一樣款)

3. 幸好長跑網安排旅遊巴士到起點,我一早就可以到達起跑線準備。

4. 全馬同半馬一齊起步,但係半馬區冇晶片,又冇人攔住半馬區,所以好多半馬人走去全馬區,幸好全馬A區有人守住,不過都見有人入咗去。

5. 賽道沿途沒有太多人打氣,冇乜氣氛,不過我要專注跑步,都冇乜所謂囉。

6. 我都唔算跑得太慢,但都冇完賽包攞,羌茶只剩得兩啖飲。

7. 半馬終點位有幾個 booth 比我哋影吓相,值得一讚,但有時間顯示嗰個 booth 就要排得耐囉。

8. 天氣寒冷,跑完想去攞行李著褸保暖,但係女子行李區一片混亂,啲包包未排好次序有排揾,好多人圍住啲包包,費事煩都係妟啲先去攞。
註:跑得快嘅男子就要企喺度食風等行李車到。

9. 走時想搭大會巴士去起點,但係揾極都揾唔到,所以上了一架去拱北大會巴士,不過周圍都係車,想架巴士離開都攪咗好耐吓。在巴士上見到有大會巴士去起點,但大排人龍,又有人好多人爭執。
我哋中途落車,再揾長跑網嘅旅巴接我哋走,多謝長跑網和義工,我哋唔駛喺街頭冒寒冷揾車走。

其實我都預咗呢個賽事未必攪得好好,始終係第一屆,所以冇乜期望。
最值得一讚就係條路都好平坦吓,天氣寒冷,最適合做時間,好多跑友都 PB 了。
而我呢⋯⋯都跑得好順,可以加快速度,只不過呢~唉~又未 PB 到囉 ~ 時間 1:51,但巳快過汕頭半馬 5分鐘。
我要再下多些苦功才可破到 2015 街馬 PB 時間 1:49 囉。
我要 PB。

P.S.
好多謝前進主席和莫教練等等教導。
多謝皇上領軍,義工 Candy 和卡卡幫我哋打點一切。
多謝香港長跑網攪咁多賽事比我哋玩。

#香港長跑網
#新丁班
#夢幻十三十科敢say隊
#我要PB








頁: [1]
查看完整版本: 14釘跑步日誌~橫琴馬拉松 2018

香港長跑網