註冊 登錄
香港長跑網 - 長跑長友 返回首頁

kokyan_lam的個人空間 https://www.longrun.hk/?23323 [收藏] [複製] [分享] [RSS]

日誌

17/3/2013: 6.5k 鬆腳

熱度 1已有 1748 次閱讀2013-3-28 00:40 |個人分類:訓練日誌

地點: 馬鞍山海濱長廊-->大水坑-->單車公園-->警署
天氣: 21, 午, 陰

星期天的下午太悶了, 整個下午無聊在等晚上的function, 倒不如趁空檔時間鬆鬆腳.
走一個圈需6.5k, 而我只得大概40分鐘時間, 別無他法, 走快些少.

頭一k 5'00" pacing warm up後, 以4'30"左右pacing沿長廊走, 冇問題. 今次係我第一次在比賽以外著網衫做training的, 睇睇有冇ching ctse會同我打招呼, 結果係冇既, 哈哈. 3.5k處飲些少水, 做做踢腿等動態拉筋, 繼續.

轉去大水坑時, 有一個0靚仔, 可能係租單車玩的, 在行人路上推車, 旁邊有單車路唔用. 不以為意, 從後超過時, 在離他3米左右時佢居然冇先望望後面就推住車u-turn! 成架車頭就橫在我前面, 好在我及時有反應避過~~~大佬, 得3-5米距離, 我當時4'30" pacing, 咁撞上去唔知道我會飛幾遠, 不過肯定入醫院. 避開後我無停步, 只係回頭一路厲住佢, 而佢就頭耷耷走開. 如果不是著住網衫要顧形象, 我一定鬧鑊甘.

一, 單車就算係推, 明明有單車路是否該用? 二, u-turn唔先望後面情況是否可能害死人? 典型的跑者跟騎車者之間的矛盾, 大家平日多注意, 意外是否會少得多, 大家的矛盾少得多?

有驚無險, 收拾心情, 繼續走. 後段單車公園段的沿路上落斜多, 收慢一點, 唔想太辛苦了. 這條短線的好處就是前段平, 後段又有斜, 一雞兩味. 半小時, 剛剛收工, 沖完涼就去街街!


總時間: 30'25"
平均速度: 4'40"
Split: 5'00"/4'28"/4'31"/4'40"/4'42"/4'50"

本月共跑75.2k

 


路過

雞蛋
1

鮮花

握手

雷人

剛表態過的朋友 (1 人)

評論 (0 個評論)

facelist

您需要登錄後才可以評論 登錄 | 註冊

小黑屋|手機觸屏版|電腦版|Archiver|香港長跑網 |網站地圖

GMT+8, 2024-3-29 16:22 , Processed in 0.047410 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2013 Comsenz Inc.

返回頂部