香港長跑網  - 長跑長友

 找回密碼
 註冊
搜索
樓主: maytai

《May姐有請》星期日友情去馬

  [複製鏈接]

升級   100%

該用戶從未簽到

發表於 2013-4-13 17:44:09 | 顯示全部樓層

唔使等我, 我跑完上大陸飲茶+按摩
話時話, 我覺得馬鞍山海濱水站D水有怪味, 我諗我都帶水飲

升級   100%

該用戶從未簽到

發表於 2013-4-13 22:33:33 | 顯示全部樓層
聽日大家加油~
我搵位開定茶恭候咁多位~

升級   100%

  • TA的每日心情
    擦汗
    2013-10-5 21:02
  • 簽到天數: 1 天

    [LV.1]初來乍到

    發表於 2013-4-14 06:09:17 | 顯示全部樓層
    splint 發表於 2013-4-13 22:33
    聽日大家加油~
    我搵位開定茶恭候咁多位~

    升級   100%

  • TA的每日心情
    難過
    2017-11-20 23:01
  • 簽到天數: 491 天

    [LV.9]以壇為家II

    發表於 2013-4-14 07:31:55 | 顯示全部樓層
    早晨,各位準時起步呀

    升級   100%

  • TA的每日心情
    奮鬥
    2013-10-6 13:34
  • 簽到天數: 1 天

    [LV.1]初來乍到

     樓主| 發表於 2013-4-14 13:32:07 | 顯示全部樓層
    本帖最後由 maytai 於 2013-4-14 13:33 編輯

    今日好開心
    識到新朋友
    還有多謝波哥請飲茶

    升級   0%

  • TA的每日心情
    開心
    2016-10-7 09:51
  • 簽到天數: 162 天

    [LV.7]常住居民III

    發表於 2013-4-14 13:46:54 | 顯示全部樓層
    多謝波哥, 不停拉筋中 ......

    點評

    冇事嘛?  詳情 回復 發表於 2013-4-14 15:35

    升級   0%

  • TA的每日心情
    慵懶
    2015-6-27 15:13
  • 簽到天數: 393 天

    [LV.9]以壇為家II

    發表於 2013-4-14 14:37:26 | 顯示全部樓層
    謝謝May組織約跑, 波哥請飲茶.

    點評

    Tks May 姐,原來有波哥請飲茶,走寶。  詳情 回復 發表於 2013-4-14 17:58

    升級   100%

  • TA的每日心情
    難過
    2017-11-20 23:01
  • 簽到天數: 491 天

    [LV.9]以壇為家II

    發表於 2013-4-14 15:05:16 | 顯示全部樓層
    may姐下星期有無得約跑呀

    點評

    下星期日好以好多人要比賽喎, 有皇上, 仁教練, 你, 和哥, 諾, 傑...... 不如安排再下一個星期日好嗎?  詳情 回復 發表於 2013-4-15 08:52

    升級   100%

  • TA的每日心情

    2014-8-29 00:09
  • 簽到天數: 23 天

    [LV.4]偶爾看看III

    發表於 2013-4-14 15:35:59 來自手機 | 顯示全部樓層
    長跑傑 發表於 2013-4-14 13:46
    多謝波哥, 不停拉筋中 ......

    冇事嘛?

    升級   100%

  • TA的每日心情

    2014-8-29 00:09
  • 簽到天數: 23 天

    [LV.4]偶爾看看III

    發表於 2013-4-14 15:38:44 來自手機 | 顯示全部樓層
    今日真開心,識到咁多朋友,拍跳真係好玩過獨跑好多。多謝和哥沿途既分享。下次幾時?

    點評

    正常拉筋姐 ~  詳情 回復 發表於 2013-4-14 16:35

    升級   86.6%

  • TA的每日心情
    擦汗
    2013-10-16 17:57
  • 簽到天數: 1 天

    [LV.1]初來乍到

    發表於 2013-4-14 16:23:58 | 顯示全部樓層
    早知波哥請我地去食自助餐啦@@"

    升級   0%

  • TA的每日心情
    開心
    2013-10-6 23:51
  • 簽到天數: 2 天

    [LV.1]初來乍到

    發表於 2013-4-14 16:34:00 | 顯示全部樓層
    如果唔係今日要去拎百仁10k號碼布,我都可能會黎

    升級   0%

  • TA的每日心情
    開心
    2016-10-7 09:51
  • 簽到天數: 162 天

    [LV.7]常住居民III

    發表於 2013-4-14 16:35:00 | 顯示全部樓層
    kokyan_lam 發表於 2013-4-14 15:38
    今日真開心,識到咁多朋友,拍跳真係好玩過獨跑好多。多謝和哥沿途既分享。下次幾時? ...

    正常拉筋姐 ~

    升級   55%

  • TA的每日心情

    2014-8-25 11:10
  • 簽到天數: 4 天

    [LV.2]偶爾看看I

    發表於 2013-4-14 17:47:03 | 顯示全部樓層
    非常感謝波哥請飲茶, D野食好似好過好日子少少!

    升級   100%

  • TA的每日心情
    開心
    2014-4-7 20:43
  • 簽到天數: 106 天

    [LV.6]常住居民II

    發表於 2013-4-14 17:58:26 | 顯示全部樓層
    LIKINWO 發表於 2013-4-14 14:37
    謝謝May組織約跑, 波哥請飲茶.

    Tks May 姐,原來有波哥請飲茶,走寶。

    點評

    下次再黎啦,  詳情 回復 發表於 2013-4-15 08:57
    哈哈哈! 找數先知波哥請,早知叫鮑參刺肚啦! 我地食包同飯飽晒! 下次記住黎啦! 腳底筋膜炎要及早醫理啊!  詳情 回復 發表於 2013-4-14 20:08

    升級   0%

    該用戶從未簽到

    發表於 2013-4-14 20:08:00 | 顯示全部樓層
    Charles56 發表於 2013-4-14 17:58
    Tks May 姐,原來有波哥請飲茶,走寶。

    哈哈哈! 找數先知波哥請,早知叫鮑參刺肚啦! 我地食包同飯飽晒! 下次記住黎啦! 腳底筋膜炎要及早醫理啊!

    點評

    多謝關心,唔記得隻藥膏名,可否再講一次,廢事買錯。謝謝。  詳情 回復 發表於 2013-4-14 22:43

    升級   0%

  • TA的每日心情
    開心
    2016-10-7 09:51
  • 簽到天數: 162 天

    [LV.7]常住居民III

    發表於 2013-4-14 20:40:43 | 顯示全部樓層
    哈哈,大家講到咁誇張,下次約跑會有幾百人黎,但1K折返等食飲茶

    點評

    傑,下星期會到嗎?  詳情 回復 發表於 2013-4-14 22:45
    有幾誇張? 下個星期咪預我了,我應該去了馬來西亞跑馬,再下個星期見!  詳情 回復 發表於 2013-4-14 21:12

    升級   0%

    該用戶從未簽到

    發表於 2013-4-14 21:12:26 | 顯示全部樓層
    長跑傑 發表於 2013-4-14 20:40
    哈哈,大家講到咁誇張,下次約跑會有幾百人黎,但1K折返等食飲茶

    有幾誇張? 下個星期咪預我了,我應該去了馬來西亞跑馬,再下個星期見!

    點評

    馬來西亞, 加油 , 波哥  詳情 回復 發表於 2013-4-14 21:47

    升級   0%

  • TA的每日心情
    開心
    2016-10-7 09:51
  • 簽到天數: 162 天

    [LV.7]常住居民III

    發表於 2013-4-14 21:47:22 | 顯示全部樓層
    allanccl 發表於 2013-4-14 21:12
    有幾誇張? 下個星期咪預我了,我應該去了馬來西亞跑馬,再下個星期見!

    馬來西亞, 加油 , 波哥

    升級   100%

  • TA的每日心情

    2014-8-29 00:09
  • 簽到天數: 23 天

    [LV.4]偶爾看看III

    發表於 2013-4-14 22:35:03 | 顯示全部樓層
    來, 大家來認番自己!

    IMG_4652.JPG

    點評

    無我份,因為遲到,Sorry!下次唔會喇,會預長的交通時間。  詳情 回復 發表於 2013-4-14 22:47
    您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

    本版積分規則

    香港長跑網

    小黑屋|手機觸屏版|電腦版|Archiver|香港長跑網 |網站地圖

    GMT+8, 2019-8-19 21:01 , Processed in 0.122071 second(s), 25 queries .

    Powered by Discuz! X3.2

    © 2001-2013 Comsenz Inc.

    快速回復 返回頂部 返回列表